ایستادگی در مقابل دشمنان تحت لوای پرچم ولایت
کد خبر: 3752356
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳

ایستادگی در مقابل دشمنان تحت لوای پرچم ولایت

کانون خبرنگاران نبأ ــ مدیر کانون فرهنگی ــ تبلیغی شهید آیت‌الله محمدعلی لطفیان سرگزی با بیان اینکه تفکر بسیجی و مقاومت، همواره پیروز و خنثی‌کننده توطئه دشمنان است، گفت: باید تحت لوای پرچم ولایت فقیه در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ گفتمان دینی «تفکر بسیج بر اساس صحیفه سجادیه و آموزه‌های نهضت حسینی و انقلاب خمینی» با مشارکت جامعة‌المصطفی(ص) العالمیه و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم و سپاه علی ابن ابیطالب(ع) با حضور جمعی از بانوان حوزوی و دانشگاهی، 10 مهرماه در شبستان مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
آمنه لطفیان سرگزی، مدیر کانون فرهنگی ــ تبلیغی شهید آیت‌الله محمدعلی لطفیان سرگزی در این گفتمان با بیان اینکه تفکر بسیجی و مقاومت، همواره پیروز و خنثی‌کننده توطئه دشمنان است و بسیج و سپاه در هر عرصه‌ای وارد شده، کارش را به نحو احسن انجام داده است، گفت: بسیج خار چشم دشمنان بوده و توطئه‌های آنان را خنثی کرده است. باید با اتحاد و همدلی در مقابل دشمنان بایستیم؛ این را یقین بدانید که با صبر، مقاومت و ایستادگی از مشکلات فعلی نیز عبور خواهیم کرد.
کارشناس ارشد حوزه علمیه خواهران جامعة‌الزهرا(س) قم عنوان کرد: در هشت سال دفاع مقدس بسیجیان، ناشدنی‌ها را شدنی کردند؛ سرداران رشید اسلام همچون همت‌ها، چمران‌ها، بهشتی‌ها، لطفیان سرگزی‌ها، زین‌الدين‌ها با روحیه بسیجی و انقلابی، نسخه نفاق را در هم پیچیدند و به زباله‌دان تاریخ فرستادند و توطئه آنها را در نطفه خفه کردند.
وی بیان کرد: پیام حضور بسیجیان به دشمنان این است که اگر خطایی از آنان سر بزند، این را بدانند که به فرموده مقام عظمای ولایت، دوران بزن دررو تمام شده و اگر یکی بزنند، 10 تا می‌خورند و پاسخی دندان‌شکن دریافت خواهند کرد.
لطفیان سرگزی اظهار کرد: دشمن به‌دنبال ایجاد یأس و ناامیدی است و باید از ایجاد بن‌بست در کشور و هم در گفتن و هم در عمل خودداری کرد. نظام ما نظام مردم‌سالاری دینی بوده و مردم باید پشتیبان مسئولان باشند تا به اهداف خود دست پیدا کنند. هیچ مسئولی بدون پشتیبانی مردم موفق نخواهد بود و مردم و مسئولان باید در کنار یکدیگر بوده و مسئولان مردمی باشند و مردم نیز خود را کمک کار مسئولان بدانند.
وی بیان کرد: یکی از درس‌های عاشورا دینداری و اقامه نماز بود؛ حضرت سیدالشهدا(ع) در اوج مصیبت و سختی، نماز اقامه کردند و این اقامه نماز و دینداری ایشان الگوی بشریت شد. رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس نیز به حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) اقتدا کردند.
مدیر کانون فرهنگی ــ تبلیغی شهید آیت‌الله محمدعلی لطفیان سرگزی با بیان اینکه عوامل بقای انقلاب همان عوامل شکل‌گیری انقلاب است، گفت: نخستین شرط، معنویت و دینداری است و همه ما وظیفه داریم تا معنویت و مساجد را تقویت کنیم.
مدرس مرکز تخصصی نماز کشور افزود: جوهره قیام امام حسین(ع)، امر به معروف و نهی از منکر بود و بسیجیان هرجا باشند باید به تکلیف شرعی و قانونی خود در قبال امر به معروف و نهی از منکر عمل کنند و این را بدانید که اگر در جامعه امر به معروف و نهی از منکر نباشد، در آن جامعه دینداری و معنویت از بین می‌رود.
وی عنوان کرد: شعار قرآن که کتاب مقاومت است، «اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّار» و «رُحَماءُ بَینَهُم» است؛ دستورات دینی نیز به امر مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان است نه عزلت، مذاکره و عقب‌نشینی.
لطفیان سرگزی با بیان اینکه مشکلات نمی‌تواند مؤمن را که محکم و استوار در مقابلش ایستاده از پای در آورد، اظهار کرد: باید تحت لوای پرچم ولایت فقیه در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم و همان‌طور که در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمنان ایستادیم، امروز نیز «لبیک یا خامنه‌ای» گفته و مقابل دشمنان می‌ایستیم.
محمود لطفیان
انتهای پیام

captcha