تمدید زمان ثبت‌ نام جشنواره قرآنی «الحافظون»
کد خبر: 3740092
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸

تمدید زمان ثبت‌ نام جشنواره قرآنی «الحافظون»

گروه مسابقات ــ ثبت نام برای حضور در ششمین دوره جشنواره قرآنی الحافظون که قرار بود تا پایان مردادماه ادامه داشته باشد، تا زمان آغاز این مسابقات در نواحی مختلف، تمدید شده است.

تمدید زمان ثبت‌نام در جشنواره قرآنی الحافظون

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ ثبت نام برای حضور در ششمین دوره جشنواره قرآنی الحافظون که از روز ۱۵ مردادماه در سه مقطع سنی و در رشته‌های مختلف آغاز شده بود و قرار بود تا پایان مردادماه ادامه داشته باشد، تمدید شد.
براساس اعلام مسئولان سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ که متولی برگزاری جشنواره الحافظون است، نواحی ثبت‌نام‌کننده از متقاضیان حضور در این جشنواره این فرصت را خواهند داشت تا قبل از آغاز مسابقات، نسبت به ثبت نام آنها اقدام کنند.
به این ترتیب هر ناحیه این امکان را دارد تا قبل از شروع مرحله مقدماتی مسابقات از متقاضیان ثبت نام به عمل بیاورد. روش‌های ثبت نام هم به دو روش حضوری و تلفنی خواهد بود.
این جشنواره در سه مقطع سنی و در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود. مقطع سنی زیر هفت سال شامل حفظ ۲۰ سوره آخر قرآن، حفظ یک جزء، حفظ سه جزء و حفظ پنج جزء قرآن خواهد بود. همچنین رشته‌های دو مقطع سنی ۸ تا ۱۷ و بالای ۱۷ سال نیز شامل حفظ یک جزء، حفظ سه جزء، حفظ پنج جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۱۵ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم برگزار می‌شود.
این مسابقات در دو مرحله برگزار می‌شود، مرحله اول در سطح نواحی مقاومت بسیج و مرحله دوم نیز در سطح استان تهران خواهد بود. بر همین اساس مرحله مقدماتی شهریورماه و مرحله استانی نیز آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha