طرح مجازی «حیات طیبه» برگزار می‌شود
کد خبر: 4212382
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵

طرح مجازی «حیات طیبه» برگزار می‌شود

طرح «حیات طیبه» به عنوان برنامه ۴۰ روزه روشمند معنوی مبتنی بر قرآن کریم در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، طرح «حیات طیبه» به‌عنوان برنامه ۴۰ روزه روشمند معنوی مبتنی بر قرآن کریم به همت سامانه خدمات دینی در بستر فضای مجازی ویژه تمامی کاربران فضای مجازی برگزار می‌شود.

طرح ۴۰ روزه روشمند معنوی شامل برنامه‌‎های روزانه قرائت یک صفحه از قرآن کریم، بیان نکات تفسیری از آیات و تدبر در آنها،  بیان احکام شرعی مبتلا به، قرائت روزانه ادعیه منتخب، مطالعه یک کتاب معرفتی به همراه مشاور اختصاصی در زمینه مسائل اعتقادی و شرعی است.

از دیگر برنامه‌ها این طرح می‌توان به ارائه دستورالعمل‌های اخلاقی و تربیتی،  مشارکت در فعالیت‌های خیرخواهانه،  ارائه برنامه‌های شخصی در صورت نیاز و هدیه ثواب اعمال هر روز اعضای کانال به اموات یکی از اعضا است.  

در طول اجرای این برنامه‌ها یک مشاور متخصص به عنوان پشتیبان جهت پاسخ به انواع سؤالات دینی مانند احکام، اعتقادات و ... در کنار اعضای این طرح خواهد بود. از مزیت‌های این برنامه نظرسنجی جهت انتخاب موضوع محتوای احادیث، عنوان کتاب معرفتی و مدت زمان مورد نظر روزانه برای پیگیری برنامه است.

این برنامه به صورت رایگان و به عنوان یکی از خدمات سامانه خدمات دینی به مخاطبان خود، جهت ترویج و تبلیغ معارف دینی ارائه می‌شود. سامانه خدمات دینی توسط جمعی از طلاب و نخبگان دغدغه‌مند حوزوی جهت اقامه احکام شرعی و رفع نیاز‌های کاربران به خدمات دینی راه‌اندازی شده است.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در این طرح می‌توانند از طریق لینک wojohat.com/hayate-tayyebah اقدام کنند. شروع برنامه‌های این طرح از ۱۰ اردیبهشت اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha