حضور 10 هزار نفر در جشنواره قرآنی «الحافظون»/ برگزاری مرحله نهايی در آبان
کد خبر: 2597750
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۸

حضور 10 هزار نفر در جشنواره قرآنی «الحافظون»/ برگزاری مرحله نهايی در آبان

گروه فعاليت‌های قرآنی: مسئول برگزاری جشنواره قرآنی «الحافظون» كه توسط سازمان قرآن و عترت بسيج تهران بزرگ برگزار می‌شود، از حضور نزديك به 10 هزار متسابق در مراحل مختلف اين جشنواره خبر داد و گفت: مرحله نهايی آن اواخر آبان‌ماه برگزار می‌شود.

محرم‌زاده، مسئول برگزاری جشنواره قرآنی «الحافظون» سازمان قرآن و عترت بسيج تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، با اشاره به برگزاری جشنواره قرآنی «الحافظون» توسط سازمان قرآن و عترت بسيج تهران بزرگ، گفت: اين جشنواره در سه مرحله حوزه‌ای، ناحيه‌ای و استانی برگزار می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به اينكه مراحل حوزه‌ای و ناحيه‌ای اين مسابقات در سطح مناطق و نواحی بسيج تهران بزرگ برگزار شده است، افزود: مرحله حوزه‌ای اين جشنواره در سطح حوزه‌ها از 25 مردادماه تا سوم شهريورماه و مرحله ناحيه‌ای نيز از 20 شهريورماه تا سوم مهرماه ادامه داشت.
مسئول برگزاری جشنواره قرآنی «الحافظون» با تأكيد بر اينكه اين جشنواره برای اولين بار است كه برگزار می‌شود، تصريح كرد: در دو مرحله ابتدايی اين جشنواره نزديك به 10 هزار نفر شركت كردند كه اين رقم برای اولين دوره جشنواره ايده‌آل و فراتر از حد انتظار بود.
محرم‌زاده در ادامه در مورد زمان و مكان برگزاری مرحله استانی اين جشنواره، اظهار كرد: مرحله استانی اواخر آبان‌ماه برگزار می‌شود و هنوز زمان و مكان دقيق و قطعی آن مشخص نشده است كه پس از مشخص شدن اطلاع‌‌رسانی در اين زمينه صورت خواهد گرفت.
وی با تأكيد بر اينكه جشنواره قرآنی «الحافظون» در چهار مقطع تا هفت سال، از هشت تا 15 سال، از 16 سال تا 50 سال و بالای 50 سال برگزار می‌شود، خاطرنشان كرد: در مرحله استانی اين مسابقات تصميم داريم تا از داوران كشوری و بين‌المللی استفاده كنيم.
مسئول برگزاری جشنواره قرآنی «الحافظون» در پايان گفت: اين جشنواره قرآنی در رشته‌های مختلف حفظ قرآن كريم از حفظ اجزاء كوچك تا كل قرآن كريم است كه ويژه بسيجيان سطح تهران بزرگ است.
captcha