قدردانی مرکز اسلامی برلین از ملی‌پوشان/ ماندگار شدید
کد خبر: 3725728
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸

قدردانی مرکز اسلامی برلین از ملی‌پوشان/ ماندگار شدید

گروه بین‌الملل - مرکز اسلامی برلین در آلمان برای قدردانی از ملی پوشان فوتبال کشورمان پیام ویژه منتشر کرد.

پیام قدردانی مرکز اسلامی برلین از ملی‌پوشان/ ماندگار شدیدبه گزارش ایکنا؛ مرکز اسلامی برلین که شب گذشته(چهارم تیر) بازی فوتبال ایران و پرتغال را در این مرکز به صورت زنده برای علاقمندان پخش کرد، در پیامی از بازی خوب ملی‌پوشان کشورمان قدردانی کرد.

در این پیام آمده است: «دلاوران باغیرت گرچه با جام خداحافظی کردید ولی در یادها ماندگار شدید بازی غرورانگیز دلاور مردان فوتبال ایران سرافراز مقابل تیم مدعی پرتغال همه را به حیرت واداشت گرچه به مرحله بعد صعود نکردید؛ اما چیزی از ارزشتان کم نشد برای فوتبالیست‌های عزیزمان از ایزد منان آرزوی موفقیت می‌کنیم».

گفتنی است، تیم ملی فوتبال کشورمان که شب گذشته آخرین بازی خود در رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه در گروه B را در برابر پرتغال به نمایش گذاشت، توانمندانه ظاهر شد؛ هر چند در پایان با وجود بازی خوب با نتیجه مساوی «1ـ 1» از صعود به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌ها بازماند.

در این گروه اسپانیا و پرتغال به یک هشتم نهایی صعود کردند، اسپانیا با 5 گل و به دلیل گل زده بیشتر به عنوان تیم اول صعود کرد، پرتغال با 5 امتیاز دوم شد، ایران با 4 امتیاز در رده سوم قرار گرفت و مراکش هم با یک امتیاز چهارم شد.

انتهای پیام

captcha