مرهمی بر زخم‌های خراسان / بستر را عاشقانه دیدیم، سراسیمه آمدیم
کد خبر: 3727284
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸

مرهمی بر زخم‌های خراسان / بستر را عاشقانه دیدیم، سراسیمه آمدیم

گروه سلامت ــ سرپرست بزرگترین گروه خیریه پزشکان متخصص که برای انجام جراحی رایگان به خراسان جنوبی آمده‌اند با اشاره به اینکه امروز 26 عمل انجام می‌شود، گفت: بستر را عاشقانه دیدیم، دلواپسی‌ها را درک کردیم و سراسیمه آمدیم.

مرهمی بر زخم‌های خراسان / بستر را عاشقانه دیدیم، سراسیمه آمدیم

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ عبدالجلیل کلانتر هرمزی، سرپرست گروه پزشکان خیر مناطق محروم صبح امروز، 12 تیرماه، در بیمارستان رازی شهر بیرجند در جمع مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و بیمارستان رازی این شهر و نیز 36 نفر از پزشکان فوق تخصص عضو مؤسسه ملی سلامت مرهم که برای انجام اعمال جراحی رایگان به بیرجند سفر کرده‌اند با اشاره به اینکه سفر خیریه به بیرجند بیست‌و دومین سفر پزشکان مؤسسه ملی سلامت مرهم است، گفت: این تیم عمر 11 ساله دارد و اقدامات خود را با پنج نفر شروع کرده است و اکنون 60 پزشک و فوق تخصص در آن عضو هستند.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین تیم خیرخواهانه دنیا را تشکیل داده‌ایم، گفت: هیچکدام از پزشکان در این سفر به مأموریت نمی‌آیند، بلکه همه مرخصی گرفته و با هزینه شخصی خودشان می‌آیند و دلیلشان عشق ورزی به همنوع است.

این فوق تخصص جراحی پلاستیک با اشاره به اینکه همه این 60 نفر با وجود تفکرات و اندیشه‌های متفاوت، گرد ایده خدمت به وطن و خدمت به همنوع گرد آمده‌اند، گفت: هر کسی می‌تواند در مطب بنشیند و یا عمل جراحی انجام بدهد اما کار این گروه کار ویژه است.

وی خود را سخنگوی گروه عنوان کرد و گفت: همه گروه عشق به همنوع  و کمک به محرومان را دارند و ما چون بستر را عاشقانه دیدیم سراسیمه آمدیم.

کلانتر با تأکید بر اینکه دلواپسی‌ها و دغدغه‌های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان رازی بیرجند را درک کرده و به پاس این دغدغه‌ها این سفر محقق شده است، گفت: سفر به بیرجند بزرگترین سفر گروهی ما در کشور است و بیشترین جراح پلاستیک، تکنسین، متخصص بیهوشی و توانبخشی را با خود آورده‌ایم.

وی تأکید کرد: نباید اخبار اقدامات پوشیده بماند، بلکه باید به همه گفته شود و میدان‌های مشق عشق بازی به تصویر کشیده شود. در کشور محرومیت وجود دارد و ما آستین بالا زده‌ایم؛ مریض هست برای مداوا آمده‌ایم؛ ممنونیم که مسئولان زمینه خدمت رسانی ما را فراهم کرده‌اند. وقتی مشکلی وجود دارد همه باید برای رفع آن تلاش کنیم، این همدلی باید در همه جا ایجاد شود.

کلانتر در ادامه ضمن معرفی همکاران خود با اشاره به اینکه برخی از پزشکان با تیم کامل اتاق عمل خود آمده‌اند، گفت: براساس هماهنگی‌ها امروز 26 عمل جراحی صورت می‌گیرد.   

انتهای پیام

captcha