لب شکری‌های خراسان می‌خندند/ بزرگترین گروه خیریه پزشکان در بیرجند
کد خبر: 3727269
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴

لب شکری‌های خراسان می‌خندند/ بزرگترین گروه خیریه پزشکان در بیرجند

گروه سلامت ــ 36 نفر از پزشکان خیر عضو مؤسسه ملی سلامت مرهم صبح امروز، 12 تیرماه، وارد بیرجند شدند تا عمل جراحی رایگان بیماران نیازمند را انجام دهند.

لب شکری‌های خراسان می‌خندند/ بزرگترین گروه خیریه پزشکان در بیرجند

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ بزرگترین گروه خیریه پزشکان متخصص امروز سه شنبه 12 تیرماه، وارد شهر بیرجند در خراسان جنوبی شدند تا بیماران نیازمند مناطق محروم این استان را درمان کنند. این گروه 36 نفره متشکل از برجسته‌ترین پزشکان فوق تخصص در رشته‌های جراحی پلاستیک، ارتوپدی، ترمیمی، جراحی استخوان و مفاصل و ستون فقرات، تکنسین بیهوشی، پرستار اتاق عمل و ... هستند که تحت سرپرستی پروفسور عبدالجلیل کلانتری هرمزی، برای درمان رایگان بیماران نیازمند به مناطق محروم آمده‌اند.

این گروه پزشکان صبح امروز به محض ورود به فرودگاه مورد استقبال مسئولان این استان و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند قرار گرفتند و در ادامه با حضور بر سر مزار شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

به گزارش ایکنا؛ این گروه از پزشکان خیر سپس وارد بیمارستان فوق تخصصی رازی بیرجند شدند. دکتر کاظم قائمی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ضمن خوش آمدگویی و اظهار مسرت از حضور این گروه خیر پزشکی در بیرجند، گفت: گزینش و اسکان بیماران انجام شده و هفت اتاق عمل در اختیار تیم جراحی قرار گرفته است و ما تمام همکاری‌های لازم را برای ارائه خدمات بهتر انجام می‌دهیم.

 وی با اشاره به اینکه شاگرد دکتر سمیعی در رشته مغز و اعصاب بوده و به شهر خود بیرجند بازگشته تا تدریس و درمان بیماران را انجام دهد، گفت: هشت رشته تخصصی در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در حال تدریس است و ساخت این بیمارستان نیز سال گذشته انجام شده تا بتوان به مردم محروم این منطقه خدمت رسانی کرد.

مرتضی وجدان، سرپرست بیمارستان رازی ضمن معرفی کادر بیمارستان برای همکاری کامل با نیت خیر پزشکان حاضر در این طرح اعلام آمادگی کرد.

لب شکری‌های خراسان می‌خندند/ بزرگترین گروه خیریه پزشکان در بیرجند

پرفسور عبدالجلیل کلانتر هرمزی، سرپرست گروه پزشکان خیر نیز با اشاره به اینکه این سفر بیست‌و دومین سفر پزشکان  خیر عضو مؤسسه ملی سلامت مرهم است، عنوان کرد: خوشحالیم که ورودمان با ادای احترام به شهدا همراه بود.

هتل ما اتاق عمل است

وی ضمن معرفی اعضای گروه پزشکان حاضر در این امر خیر از پذیرش استقرار کادر درمانی در هتل امتناع و عنوان کرد: علی رغم اینکه پرواز ساعت 5 صبح بود، همه پزشکان با اشتیاق آماده خدمت هستند و هیچ اثری از خستگی در آن‌ها نمی‌بینم. هتل ما اتاق عمل است. 

به گزارش ایکنا؛ بر این اساس تمام کادر درمان در محل استراحت پرستاران در بیمارستان رازی بیرجند مستقر شدند.

در ادامه  تعدادی از پزشکان، افرادی را که طی روزهای گذشته ثبت نام و ویزیت شده و لزوم عمل جراحی برای آنها تأیید شده بود را مجددا ویزیت کرده و در هفت اتاق عمل این بیمارستان عمل جراحی ترمیمی بیماران را آغاز کردند. همچنین تعداد دیگری از پزشکان نیز در حال ویزیت رایگان سایر بیماران هستند.

انتهای پیام

 

captcha