راه‌اندازی مجدد دیدار با پیشکسوتان قرآنی
کد خبر: 3702970
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
خواجه‌پیری پیشنهاد داد:

راه‌اندازی مجدد دیدار با پیشکسوتان قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر کارگروه قرآن بنیاد خاتم الاوصیا(عج) گفت: گروهی با همراهی ایکنا به منظور جویا شدن از احوالات پیشکسوتان قرآنی کشورمان در منزل آنها حضور یابند و سنت حسنه قبل را احیا کنند.

محمدعلی خواجه پیری

به گزارش ایکنا؛ محمدعلی خواجه‌پیری از فعالان قرآنی کشورمان و مدیر کارگروه قرآن بنیاد خاتم الاوصیا(عج) روزگذشته، 14 فروردین در مراسم دیدار عیدانه جامعه قرآنی که در محل این خبرگزاری برگزار شد به سخنرانی پرداخت و ضمن تبریک سال نو گفت: طی سال‌های گذشته گروهی با همراهی خبرگزاری ایکنا تشکیل شد که به منظور جویا شدن از احوالات پیشکسوتان قرآنی کشورمان به منزل قرآنیان می‌رفت.
وی ادامه داد: همانند همان فعالیتی که رحیم قربانی، رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ طی هر هفته در دیدار با خانواده شهدای قرآنی انجام می‌دهد.
خواجه‌پیری عنوان کرد: در آن زمان دیداری با مرحوم حسین صبحدل، فولادوند، آذریزدی و ... داشتیم. انجمن خادمان قرآن قرار است این کار را انجام دهد، اما ما معیارمان دیدار از تمامی پیشکسوتان قرآنی است؛ چرا که همه عضو انجمن خادمان قرآن نیستند و امیدواریم این گروه با همت خبرگزاری مجدد راه‌اندازی شود.
وی با تأکید بر اینکه از کارهای خبرگزاری فضاسازی است، ادامه داد: اگر همت شود این گروه راه بی‌افتد، از سویی زندگینامه‌ای از این فعالان قرآنی تولید و تهیه می‌شود و از سوی دیگر شاید از نزدیک از مشکلات آنها چه از نظر جسمی و ... مطلع شویم که بتوانیم گام‌های مثبتی در این زمینه برداریم.

گزارش کامل این مراسم را اینجا ببینید.
انتهای پیام

captcha