جذب خبرنگاران افتخاری قرآنی در نمایشگاه مطبوعات
کد خبر: 3657172
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
اخبار بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات/7

جذب خبرنگاران افتخاری قرآنی در نمایشگاه مطبوعات

گروه اجتماعی: افراد علاقه‌مند به خبرنگاری و فعالیت در عرصه رسانه می‌توانند با مراجعه به غرفه خبرگزاری ایکنا واقع در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و ثبت نام، به عنوان خبرنگار افتخاری در طول برپایی نمایشگاه و پس از آن با ایکنا همکاری کنند.

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) بخش خبرنگاران افتخاری مستقر در غرفه خبرگزاری بین‌المللی قرآن بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی در طول برگزاری این نمایشگاه اقدام به جذب خبرنگاران علاقه‌مند به منظور پوشش خبری رویدادهای این نمایشگاه می‌کند.

براین اساس بازدیدکنندگان علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به غرفه خبرگزاری ایکنا واقع در بخش خبرگزاری‌های تخصصی حوزه  دین و اندیشه و ارائه اسم، مشخصات فردی و درج حوزه مورد علاقه تولید خبر ، کارت خبرنگاری افتخاری را دریافت کنند.

این خبرنگاران با کارتی که در اختیار دارند در حوزه‌های مورد علاقه خود، رویدادهای یک هفته نمایشگاه مطبوعات واقع در شبستان مصلی امام‌خمینی(ره) را به شکل افتخاری پوشش رسانه‌ای خواهند داد.

همچنین با بررسی توانمندی این خبرنگاران از سوی کارشناسان خبرگزاری و تأیید آنها و میزان علاقه‌مندی که ممکن است نزد هر کدام از خبرنگاران وجود داشته باشد، ادامه همکاری آنها پس از اتمام نمایشگاه مطبوعات با خبرگزاری ایکنا  میسر خواهد بود.

یادآور می‌شود، بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات 5 تا 12 آبان در مصلی امام(ره) دایر است.   

 

captcha