اعطای كارت خبرنگاری افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران به مقام معظم رهبری
کد خبر: 1563162
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۸۶ - ۱۳:۰۵

اعطای كارت خبرنگاری افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران به مقام معظم رهبری

گروه بين‌الملل: همزمان با افتتاح زبان‌های چينی و روسی خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) با دست مقام معظم رهبری، كارت خبرنگاری افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران به معظم‌له تقديم شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، رهبر فرزانه‌ی انقلاب صبح امروز در حاشيه افتتاح ساختمان جديد پژوهشكده رويان جهاد دانشگاهی، با حضور در نمايشگاه توانمند‌ی‌های جهاددانشگاهی و غرفه خبرگزاری قرآنی ايران در اين نمايشگاه، با كليك روی پيوند‌های زبان‌های چينی و روسی صفحه‌ی اصلی اين خبرگزاری، اين دو زبان را به عنوان زبان‌های سيزدهم و چهاردهم ايكنا افتتاح كردند.
در اين ديدار گزارش‌های مكتوبی از نحوه و ميزان فعاليت‌های ايكنا از آغاز تاكنون و طرح چشم‌انداز پنج ساله‌ی اين خبرگزاری (تا سال 1390 هــ.ش) تقديم معظم‌له شد.
رهبر انقلاب نيز با طرح ‌سئوال‌هايی درباره نحوه‌ی كار بخش‌های بين‌الملل خبرگزاری قرآنی ايران و چگونگی توليد و ترجمه خبر در آنها، در جريان چند و چون پوشش‌های خبری پخش‌های زبان‌های غير ايرانی اين خبرگزاری قرار گرفتند.
در ادامه‌ی اين ديدار،‌ كارت خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) با شماره ثبت (110) تقديم رهبر انقلاب شد.
رهبر انقلاب پس از ديدار از نمايشگاه توانمند‌ی‌های جهاددانشگاهی، با حضور در جمع جهادگران جهاد دانشگاهی به تجليل از تلاشگران عرصه‌های توليد علم به وی‍ژه فعاليت‌های علمی و جهادی اين نهاد و موسسه‌ی رويان و بيان رهنمود‌هايی درباره‌ی منزلت علم و دانش و رسالت جهاد دانشگاهی در اين زمينه پرداختند.
مشروح اين رهنمود‌ها را در گزارش‌های بعدی اين مراسم مطالعه كنيد.
captcha