ديدار اعضای خبرگزاری قرآنی ايران و مرکز فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور با آيت‌الله هاشمی رفسنجانی
کد خبر: 1481360
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۸۴ - ۱۲:۱۵

ديدار اعضای خبرگزاری قرآنی ايران و مرکز فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور با آيت‌الله هاشمی رفسنجانی

گروه سياسی: مسئولين و اعضای خبرگزاری قرآنی ايران و مركز فعاليت‌های قرآنی دانشجويان كشور صبح امروز با آيت‌الله‌هاشمی رفسنجانی رئيس تشخيص مصلحت نظام ديدار كردند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، در اين ديدار كه صبح امروز چهارشنبه برگزار شد، رئيس جهاد دانشگاهی و معاونان وی، مسئولين و اعضای مركز فعاليت‌های قرآنی دانشجويان كشور و خبرگزاری قرآنی ايران(ایکنا)، همچنین دست اندركاران طرح احداث شهر مجازی قرآن حضور داشتند.
در ابتدای اين ديدار، دكتر منتظری رييس جهاددانشگاهی گزارش مختصری از فعاليت‌های علمی و فرهنگی جهاددانشگاهی و به طور ویژه فعالیت‌های این نهاد در زمینه‌های قرآنی از بدو تأسيس تاكنون ارائه کرد.
پس از وی، رحيم خاكی مديرعامل خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) به ارائه گزارشی از فعاليت‌های مرکز فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور، وابسته به جهاد دانشگاهی، به نوآوری‌هايی كه در چند سال گذشته در عرصه فعاليت‌های قرآنی توسط مركز فعاليت‌های قرآنی دانشجويان و خبرگزاری قرآنی ايران انجام شده است اشاره کرد.
در ادامه این دیدار رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنانی با تقدیر و تجلیل از فعالیت‌های قرآنی جهاد دانشگاهی و مرکز فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور، به ذکر نکاتی درباره اهمیت فعالیت‌های قرآنی در دانشگاه‌ها و جهت‌دهی‌‌‌‌های علمی و منسجم به این فعالیت‌ها پرداخت.
در پايان این دیدار، كارت خبرنگاری افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ایکنا) به همراه لوح یادبودی از سوی مركز فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور توسط دكتر منتظری به آيت‌الله هاشمی‌رفسنجانی تقديم شد.
خبر تكميلی اين ديدار متعاقباً ارسال می‌گردد.
captcha