تقویت حجاب و عفاف در جامعه کار فرهنگی می‌طلبد
کد خبر: 4212408
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵
امام جمعه تکاب:

تقویت حجاب و عفاف در جامعه کار فرهنگی می‌طلبد

حجت‌الاسلام مصطفی کوهی گفت: در مرحله اول برای تقویت حجاب و عفاف در جامعه کار فرهنگی و تربیتی صورت گیرد و بعد مراقبت و نظارت و برخورد با بی عفتی و بی حجابی در جامعه انجام شود.

حجت‌الاسلام مصطفی کوهی، امام‌جمعه تکاببه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام مصطفی کوهی، امام جمعه تکاب ۷ اردیبهشت ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: کسی که تبلیغ بر بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه بین‌المللی می‌کند شیطان و لشگر شیطان است و نمی‌خواهد خانواده‌، این بنیان مقدس مستحکم باشد و از دامن این پدران عفیف و مادران عفیفه فرزندانی مؤمن و غیور و شریف تربیت شود.

وی افزود: به همین مناسبت انسان‌های بدسرشت که حزب شیطان هستند تلاش می‌کنند جلوی حجاب و عفاف و حیا را بگيرند و در مرحله اول برای تقویت حجاب و عفاف در جامعه کار فرهنگی و تربیتی صورت گیرد و بعد مراقبت و نظارت و برخورد با بی عفتی و بی حجابی در جامعه است.

حجت‌الاسلام کوهی بیان کرد: هسته اصلی هدایتگر و پیشران مسئله بی‌حجابی در کشور سرویس‌های اطلاعاتی دشمن و در رأس آن رژیم صهیونیستی است. امروز رسانه رژیم صهیونیستی (اینترنشنال) تمرکز اصلی خود را روی این موضع قرار داده تا طرح نور فراجا را با شکست مواجه کنند و آن‌ها را وادار به عقب‌نشینی کرده و این سرپل را حفظ کنند.

وی ادامه داد: همه ما باید در مورد دفاع از پلیس، اقتدار پلیس و ایجاد یک محیط امن در جامعه تلاش کنیم و پلیس را مورد حمایت قرار دهیم.

امام جمعه تکاب تصریح کرد: یک روز به بهانه حمایت جمهوری اسلامی ایران از فلسطین، آمریکا و دولت‌های غربی، ایران را تروریسم معرفی و تحریم می‌کردند اکنون در دانشگاه‌های آمریکا نخبگان آمریکایی از فلسطین حمایت می‌کنند؛ این نشان می‌دهد شناخت جمهوری اسلامی و امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب خیلی جلوتر از دنیای غرب است و چهره ظالمانه غرب را پیشتر از دیگران شناخته‌اند.

وی گفت: قطعاً آینده متعلق به محور مقاومت استو دولت آمریکا بداند در دل ملت‌ها جایی ندارد و قطعاً دریای خشم ملت‌ها، آمریکا را غرق خواهد کرد.

خبرنگار: الناز نقی زاده

انتهای پیام
captcha