کرسی «تعیین مهریه قانونی با رویکرد مالی اسلامی» برگزار شد + عکس
کد خبر: 4211844
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۸
در دانشگاه لرستان

کرسی «تعیین مهریه قانونی با رویکرد مالی اسلامی» برگزار شد + عکس

کرسی علمی ترویجی «تعیین مهریه قانونی با رویکردی مالی اسلامی» به همت معاونت پژوهشی و دفتر کرسی‎های ترویجی علوم انسانی دانشگاه لرستان برگزار شد.

کرسی علمی ـ ترویجی دانشگاه لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، کرسی علمی ـ ترویجی دانشگاه لرستان با عنوان «تعیین مهریه قانونی با رویکردی مالی اسلامی» امروز، سوم اردیبهشت‌ ماه با ارائه علی رحیمی‌باغی، عضو هیئت علمی گروه حسابداری دانشگاه لرستان در سالن کنفرانس شهید میربهرسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان برگزار شد.

مدیریت این کرسی که با مشارکت معاونت پژوهشی و دفتر کرسی‎های ترویجی علوم انسانی دانشگاه لرستان برگزار شد، را محسن رشیدی، عضو هیئت علمی گروه حسابداری دانشگاه لرستان بر عهده دارد و حسین محمودی و اردشیر منظمی، از اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان نیز ناقدان کرسی بودند.

رحیمی باغی در این کرسی علمی ترویجی مطالب را براساس چارچوب تقویت نهاد خانواده در اسلام، بیان کرد.سپس، اردشیر منظمی به‌عنوان ناقد در این کرسی دیدگاه‌های خویش را مطرح نمود. اینکه جایگاه مهریه در اسلام چیست؟ و موضوعات مشابه بیان شد.دانشجویان در این کرسی علمی ترویجی نیز حضور داشتند و پرسش‌های خود را با اساتید حاضر در نشست در میان گذاشتند.

انتهای پیام
captcha