اعزام ۱۵ هزار دانش‌آموز لرستانی به اردوی راهیان‌نور و پیشرفت
کد خبر: 4211216
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰

اعزام ۱۵ هزار دانش‌آموز لرستانی به اردوی راهیان‌نور و پیشرفت

مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان گفت: امسال ۱۵ هزار دانش‌آموز لرستانی به اردوی راهیان‌نور و پیشرفت اعزام می‌شوند.

اعزام ۱۵ هزار دانش‌آموز لرستانی به اردوی راهیان‌نور و پیشرفتبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، عبدالسبحان حقیقی، مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان گفت: امسال ۱۵ هزار دانش‌آموز لرستانی به اردوی راهیان‌نور و پیشرفت اعزام خواهند شد که حدود پنج هزار دانش‌آموز به مناطق عملیاتی جنوب کشور و ۱۰ هزار نفر به اردوی راهیان پیشرفت اعزام می‌شوند.

وی به استقبال خوب دانش‌آموزان از اردوی راهیان پیشرفت اشاره کرد و افزود: در این اردو دانش‌آموزان با پیشرفت‌های مختلف در استان‌ها آشنا می‌شوند.

حقیقی بیان کرد: اردوی راهیان‌نور و پیشرفت یکی از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی است که نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی با پیشرفت‌های کشور دارد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان با اشاره به برنامه‌های امسال بسیج دانش‌آموزی استان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های امسال، طرح یاوران ولایت است که در تابستان برگزار می‌شود، همچنین توانمند‌سازی دبیران درس دفاعی در دستور کار قرار دارد که بعد از فراگیری این دوره بتوانند در مدارس تدریس کنند.

وی با اشاره به شناسایی بیش از ۱۷۵ دانش‌آموز نخبه گفت: این تعداد نخبه در بخش‌های علمی، قرآنی، هنری، ورزشی و سایر عرصه‌هاست که تلاش می‌شود تا در این زمینه‌ها بتوانند استعداد و توانایی نخبگی خود را پرورش دهند.

انتهای پیام
captcha