مراسم تشییع پدر شهیدان والامقام ‌«دهنوی» فردا برگزار می‌شود
کد خبر: 4210629
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸

مراسم تشییع پدر شهیدان والامقام ‌«دهنوی» فردا برگزار می‌شود

مراسم تشییع «رجبعلی دهنوی» پدر معظم شهیدان والامقام «علی اکبر، حمیدرضا و حسین دهنوی» فردا از مهدیه مشهد آغاز و در قطعه صالحین گلزار شهدای بهشت رضا (ع) به خاک سپرده خواهد شد.

تشییع پیکربه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، «رجبعلی دهنوی» پدر شهیدان والامقام «علی اکبر، حمیدرضا و حسین دهنوی» در سن ۹۷ سالگی به علت کهولت سن و پس از تحمل درد و رنج دوری از فرزندان رشیدش، دعوت حق را لبیک گفت و به شهیدانش پیوست.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پاک ابوالشهداء گرانقدر ساعت ۹ صبح فردا ۲۸ فروردین‌ماه از مهدیه مشهد مقدس واقع در خیابان امام رضا(ع)، به سمت بارگاه ملکوتی حرم علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) با حضور پرشور خانواده‌های شهدا و ایثارگران، آحاد مردم و مسئولان تشییع و پس از طواف و اقامه نماز در قطعه صالحین گلزار شهدای بهشت رضا(ع) منتقل و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده خواهد شد. 

برادران علی‌اکبر، حمیدرضا و حسین دهنوی به ترتیب دهم اردیبهشت ۱۳۴۵، پنجم مهر ۱۳۳۸ و بیستم شهریور ۱۳۵۰ در مشهد متولد شدند و سرانجام دهم دی ۱۳۵۷، سوم تیر ۱۳۶۲ و ۲۹ اسفند ۱۳۶۶ توسط عمال رژیم پهلوی مقابل استانداری خراسان، عملیات «والفجر ۳» در مهران و عملیات «بیت‌المقدس ۳» در ماووت عراق به فیض شهادت نائل آمدند و پیکر مطهرشان در گلزار شهدای بهشت رضا(ع) مشهد به خاک سپرده شدند.

انتهای پیام
captcha