سپاه دل مسلمانان جهان را شاد کرد
کد خبر: 4210272
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱
نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌شرقی:

سپاه دل مسلمانان جهان را شاد کرد

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، با تبریک به رزمندگان قهرمان ایران اسلامی به‌ویژه نیروی هوافضای سپاه بابت انجام اقدام تنبیهی علیه رژیم اشغالگر، گفت: این عملیات غرورآفرین موجب شادی ملت فلسطین، غزه، مسلمانان جهان و ایران اسلامی شد.

حجت الاسلام آل هاشم، امام جمعه تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والسملمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز، 26 فروردین‌ماه، در جلسه ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه عاشورا، با تبریک به رزمندگان قهرمان ایران اسلامی به‌ویژه نیروی هوافضای سپاه بابت انجام اقدام تنبیهی علیه رژیم اشغالگر، گفت: این عملیات غرور آفرین موجب شادی ملت فلسطین، غزه، مسلمانان جهان و ایران اسلامی شد.

وی اظهار کرد: حتی آنهایی که قشر مذهبی نیستند اما به ایران علاقه‌مند هستند آنها هم از این قضیه خوشحال‌اند، این یک مسئله ملی است و همه از این موضوع احساس غرور کردند. نیروهای مسلح در سایه تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، به جایی رسیده‌اند که اینگونه با دشمنان اسلام و بشریت و نسل کشی مبارزه می‌کنند.

امام جمعه تبریز ادامه داد: کمتر از چند روز از بیانات رهبر انقلاب و اقدام تبیهی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه نمی‌گذرد که رزمندگان اسلام پاسخ مناسب را دادند. به عنوان یک ایرانی افتخار می‌کنم و خوشحالم و احساس غرور می‌کنم و به تمامی رزمندگانی که این عملیات را فداکارانه انجام دادند و مقابل دشمن ایستادند درود می‌فرستم.

سیدمحمدعلی آل‌هاشم گفت: رزمندگان اسلام در این عملیات، ضمن پاسخ مناسب به رژیم صهیونیستی، به آمریکایی‌ها نیز پیام دادند که اگر در این مساله ورود کنند تکلیفشان مشخص است و آمریکایی‌ها نیز دیشب اعلام کردند که نمی‌خواهند وارد درگیری با ایران شوند و از رژیم اسرائیل نیز خواستند تا ورود نکرده و پاسخ ندهد.

انتهای پیام
captcha