آغاز همایش تئاتر خیابانی «هفته هنر انقلاب» در اصفهان
کد خبر: 4210185
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۳

آغاز همایش تئاتر خیابانی «هفته هنر انقلاب» در اصفهان

همایش تئاتر خیابانی «هفته هنر انقلاب» امروز، ۲۵ فروردین‌ماه در مقابل خانه هنرمندان اصفهان آغاز به کار کرد.

هفته هنر انقلاب اسلامیبه گزارش ایکنا و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، رسول هنرمند، مدیر واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری اصفهان از برگزاری همایش تئاتر خیابانی «هفته هنر انقلاب» با دو موضوع هنر انقلاب و اصفهان خبر داد.

وی با بیان اینکه این همایش به‌مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی به مدت یک هفته در اصفهان برگزار می‌شود، افزود: فراخوان همایش در تاریخ ۶ فروردین‌ماه جاری برای اهالی تئاتر استان اصفهان منتشر شد که ۳۲ گروه نمایشی آثار خود را به این فراخوان ارسال کردند.

مدیر واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان اصفهان اضافه کرد: از میان این آثار که با موضوعات هنر انقلاب و اصفهان ارسال شده بود، در مجموع ۱۱ اثر برای اجرا انتخاب شد که پنج اثر در هفته هنر انقلاب اسلامی اجرا می‌شود و از امروز، ۲۵ فروردین‌ماه با اجرای نمایش «گمشدگی» در مقابل خانه هنرمندان اصفهان، این همایش آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: علاوه بر خانه هنرمندان اصفهان (پارک ایثارگران)، این نمایش‌ها در حیاط عمارت تاریخی سعدی (گذر سعدی) و پردیس سینمایی سوره واقع در خیابان آمادگاه در سه نوبت بعدازظهر اجرا می‌شود.

هنرمند گفت: «رزمنده» به کارگردانی میکائیل ابراهیمی، «گمشده» به کارگردانی حسین اصفهانی، «رستاخیز ۱۴۴۵» به کارگردانی ابوالفضل شریفی، «گمشدگی» به کارگردانی ابوالفضل صادقی و «غصه آب» به کارگردانی صفیه اشجع، از جمله آثاری است که در هفته هنر انقلاب اسلامی در اماکن یادشده به اجرا درمی‌آید. 

یادآور می‌شود، هفته هنر انقلاب اسلامی که از ۲۰ فروردین‌ماه آغاز شده است، تا ۲۷ فروردین ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha