اعلام جزئیات برنامه‌های فرهنگی در نمایشگاه قرآن چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4208443
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۶

اعلام جزئیات برنامه‌های فرهنگی در نمایشگاه قرآن چهارمحال‌وبختیاری

مدیر برگزاری بیست‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم چهارمحال و بختیاری از اجرای ویژه‌برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری در این نمایشگاه خبر داد.

نمایشگاه قرآن چهارمحال‌وبختیاری

آسیه ارزانی، مدیر برگزاری بیست‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از اجرای ویژه‌برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری در این رویداد قرآنی خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه با شعار «می‌خوانمت برای زندگی با آیه‌ها»، در ۲ بخش فروشگاهی و نمایشگاهی برگزار می‌شود که در بخش فروشگاهی میزبان ناشران فعال کشور در حوزه قرآن و عترت خواهیم بود.

وی با اشاره به ویژه برنامه‌های فرهنگی و هنری پیش‌بینی شده برای اجرا در این نمایشگاه، تصریح کرد: برگزاری طرح «مسجد، پایگاه قرآن»، برگزاری جلسات خانوادگی قرآن کریم و اجرای ویژه‌برنامه‌های متنوع برای کودکان از جمله این برنامه‌ها می‌باشد.

وی همچنین از اجرای طرح «مسجد سینما» در این نمایشگاه خبر داد و گفت: در این طرح هر روز یک فیلم سینمایی به صورت رایگان برای کودکان و نوجوانان بازدید کننده اکران خواهد شد.

ارزانی اکران نمایش با موضوعات قرآنی را ازدیگر برنامه‌های فرهنگی و هنری این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: اجرای سرود، ابتهال خوانی، شعرخوانی، کتابت قرآن کریم و تولید آثار هنری نظیر نقاشی، نقاشی خط و پوسترسازی با موضوعات قرآنی از دیگر فعالیت‌های پیش‌بینی شده جهت اجرا در این نمایشگاه می‌باشد.

مدیر نمایشگاه قرآن استان تصریح کرد: این نمایشگاه از ۱۸ تا ۲۱ فروردین مصادف با ۲۶ تا ۲۹ ماه مبارک رمضان در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار می‌شود.

وی افزود: آیین افتتاحیه بیست‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم استان روز شنبه 18 فروردین ساعت 9 صبح در فرهنگسرای شهرکرد برگزار خواهد شد.

وی ضمن دعوت از تمامی فعالان قرآنی استان جهت همکاری در برگزاری این نمایشگاه، تصریح کرد: به منظور تحقق بخشیدن به شعار سال و ایجاد زمینه مشارکت مردم در امور، در نظر داریم بیست و یکمین نمایشگاه قرآن کریم استان با همکاری «خادمین مردمی قرآن کریم» برگزار شود.

وی در پایان تأکید کرد: علاقه‌مندان به همکاری می‌توانند به منظور اعلام همکاری از طریق لینک https://survey.porsline.ir/s/TZox68g اقدام به تکمیل پرسشنامه همکاری کنند.

انتهای پیام
captcha