جهش تولید با همت مدیران اجرایی، شدنی است
کد خبر: 4207129
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۶

جهش تولید با همت مدیران اجرایی، شدنی است

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان ضرورت پرداخت دقیق و درست و زمینه‌سازی برای تحقق شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم»، گفت: با مردم به بالندگی می‌رسیم.

مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان‌شرقی، روز گذشته، ششم فروردین‌ماه، در جلسه شورای اداری استان که پیش از همایش سراسری مدیران کشور با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: جلوه بارز مشارکت مردمی را باید در عرصه تولید و سایر امور ببینیم و مدیران اجرایی باید به این موضوع عمل کنند.

وی افزود: مدیریت ارشد استان نیز در این خصوص پشتیبانی کامل خواهد کرد تا با اتحاد و همدلی برای گره‌گشایی از کار مردم تلاش و اقدام کنیم.

رحمتی خاطرنشان کرد: مسأله اقتصاد اولویت اول کشور است و بنا به تدبیر مقام معظم رهبری یک بار دیگر سال اقتصادی و سال کار و کوشش را پیش رو داریم.

استاندارآذربایجان‌شرقی، ادامه داد: سال‌های گذشته از رونق تولید گذشتیم و اکنون به جهش تولید رسیده‌ایم که با همت مدیران اجرایی، شدنی است و ما هم به عنوان خادم مردم در استان از این موضوع حمایت کامل خواهیم کرد.

وی افزود: دولت به تنهایی به تحقق جهش تولید نمی‌رسد و لازمه آن مشارکت مردمی است و بر این اساس موظف به مردمی‌سازی در مسیر تولید هستیم.

رحمتی با تبریک سال نو و تقارن بهار قرآن با بهار طبیعت، گفت: تقارن سال جدید با رمضان نوید سال خوبی را می‌دهد تا در زندگی فردی به جایگاه بندگی و در بُعد اجتماعی به جایگاه خدمتگزاری صادقانه به مردم برسیم.

انتهای پیام
captcha