رتبه اول اردبیل در بازاریابی گردشگری خارجی
کد خبر: 4197849
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴

رتبه اول اردبیل در بازاریابی گردشگری خارجی

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اردبیل از کسب رتبه اول توسط این اداره‌کل در ارزیابی ۹ ماهه عملکرد بازاریابی گردشگری خارجی کشور خبر داد.

رتبه اول اردبیل در بازاریابی گردشگری خارجیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل، حسن محمدی‌ادیب، مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی اردبیل، ۱۵ بهمن‌ماه ضمن اعلام این خبر گفت: طبق ارزیابی فعالیت‌های بازاریابی ادارات کل میراث‌ فرهنگی استان‌ها در حوزه گردشگری خارجی استان اردبیل رتبه اول را به دست آورد.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل افزود: این ارزیابی توسط دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث‌ فرهنگی و براساس هفت شاخص اصلی و ۳۴ زیرشاخص فرعی انجام شده است.

وی بیان کرد: در سال جاری استان اردبیل میزبان رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو بود و در راستای بهره‌برداری لازم از این رویداد و برندسازی گردشگری اردبیل در سطح فراملی اقدامات شایسته‌ای انجام شد که نتیجه آن را در این ارزیابی مشاهده می‌کنیم.

محمدی ادیب با اشاره به هدف‌گذاری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی استان اردبیل برای افزایش سهم گردشگر خارجی استان، گفت: حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی مانند نمایشگاه گردشگری آنکارا، تولید اقلام تبلیغاتی، پخش ویدیو‌های معرفی جاذبه‌های گردشگری از شبکه‌های خارجی، برگزاری تور‌های اینفو و افزایش تعاملات تشکل‌های گردشگری استان با تشکل‌های مشابه خارجی از جمله اقدامات ما در زمینه بازاریابی گردشگری خارجی بوده است.

انتهای پیام
captcha