جشنواره برف در مشگین‌شهر برگزار می‌شود
کد خبر: 4194176
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸

جشنواره برف در مشگین‌شهر برگزار می‌شود

رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان مشگین‌شهر از برگزاری جشنواره برف در این شهرستان خبر داد.

جشنواره برف در مشگین‌شهر برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی اردبیل، ایمانعلی ایمانی، رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان مشگین‌شهر، ۲۵ دی‌ماه در سخنانی گفت: با توجه به بارش برف در سراسر استان اردبیل به‌ویژه در شهرستان مشگین‌شهر جشنواره برف زیبا به شکرانه این نعمت الهی برگزار می‌شود.

رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان مشگین‌شهر افزود: این جشنواره ۲۶ دی‌ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در محل پل معلق مشگین‌شهر با همکاری این مجموعه برگزار خواهد شد و حضور در آن برای عموم آزاد است.

وی بیان کرد: آیین شکرگزاری، اجرای موسیقی عاشیقلار، ساخت آدم برفی و اجرای بازی‌های بومی و محلی از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای این جشنواره است.

ایمانی با اشاره به ایجاد شور و نشاط اجتماعی به‌عنوان اولین هدف این جشنواره گفت: علاوه بر آن و با توجه به سردسیر بودن منطقه و استقبال گردشگران علاقه‌مند به گردشگری زمستانی از تأسیسات گردشگری و جاذبه‌های شهرستان مشگین‌شهر در این فصل، برگزاری جشنواره‌های زمستانی می‌تواند به معرفی هرچه بیشتر جاذبه‌های موجود کمک کند.

انتهای پیام
captcha