آزمون تخصصی تیم‌های واکنش سریع شمال غرب کشور در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 4183066
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰

آزمون تخصصی تیم‌های واکنش سریع شمال غرب کشور در اردبیل برگزار می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: آزمون تخصصی تیم‌های واکنش سریع شمال غرب کشور به میزبانی استان اردبیل در منطقه لاهرود ـ قله سبلان به مدت ۴ روز برگزار می‌شود.

حمید قویدل مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از جمعیت هلال احمر استان اردبیل، حمیدقویدل، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، امروز، ۲۹ آبان‌ماه، با بیان این مطلب اظهار کرد: این آزمون با حضور ۱۰۰ نفر از نجاتگران از استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، غربی، زنجان به مدت ۴ روز از ۳۰ آبان تا ۳ آذر در منطقه لاهرود به قله سبلان جهت سنجش و توانمندی نفرات شرکت کننده برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در این آزمون با همه تجهیزات تخصصی خود برای سنجش بهتر آن‌ها به قله سبلان نیز صعود خواهند کرد، ادامه داد: این آزمون با حضور کارشناسان و معاون برنامه‌ریزی و آموزش‌های تخصصی سازمان برگزار و بهترین نفرات از نجاتگران استان‌های شمال غرب کشور انتخاب خواهد شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: نیرو‌های تیم واکنش سریع هلال احمر باید توانمندی جسمی و مهارتی ویژه داشته باشند تا بتوانند در هنگام وقوع حوادث، در کمترین زمان، پاسخگویی اولیه را هم در نجات مصدومان و هم در ارزیابی سانحه داشته باشند.

انتهای پیام
captcha