راه‌یابی 6 نفر از اردبیل به مرحله کشوری مسابقات قرآن اوقاف
کد خبر: 4181917
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹
در رشته‌های آوایی و نغمات دینی؛

راه‌یابی 6 نفر از اردبیل به مرحله کشوری مسابقات قرآن اوقاف

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از راهیابی 6 نفر از نخبگان قرآنی اردبیل و همچنین گروه هم‌خوانی و هم‌سرایی نورالزهراء به مرحله کشوری مسابقات قرآن اوقاف خبر داد.

رسول محمدی رئیس امور قرآنی اوقاف و خیریه استان اردبیلرسول محمدی، رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در گفتگو با ایکنا از اردبیل از راهیابی 6 نفر از نخبگان قرآنی اردبیل و همچنین گروه هم‌خوانی و هم‌سرایی 6 نفره نورالزهراء به مرحله کشوری مسابقات قرآن اوقاف خبر داد.

وی تصریح کرد: آثار راه یافته به مرحله مقدماتی کشوری مسابقات قرآن اوقاف از ۱۰ تا ۱۹ آبان ماه به صورت تجمیعی در امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه داوری شده و براساس اعلام نتایج، ۶ نفر از نخبگان قرآنی استان نیز به مرحله کشوری در رشته‌های آوایی و نغمات دینی راه یافته‌اند. 

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل خاطرنشان کرد: مهدی مهدوی و محمدرسول شجاعی مهر در رشته حفظ کل، ولی شجاعی اصل در رشته حفظ ۲۰ جزء، مصطفی محمدی در رشته دعاخوانی، مهناز جبارزاده در رشته ترتیل، لیلا محمدی در رشته دعاخوانی و گروه همخوانی و همسرایی ۶ نفری نورالزهرا اردبیل (خانم‌ها شیرین جلیلیان، شیرین زرنثار، مهناز جبارزاده، طاهره اسماعیلی، اعظم جوانبخت، کبری احمدزاده) افراد با رتبه‌های برتری هستند که در مسابقات کشوری شرکت خواهد کرد.

محمدی ادامه داد: با اتمام مرحله استانی رشته‌های معارفی نیز، ۵ نفر به اسامی فاطمه محمدزاده و رعنا قاسمی در رشته تفسیر عمومی قرآن کریم و حسین قاسمی‌زاده و زهرا عسگری و لیلا فتحی در رشته معارف نهج البلاغه به مرحله مقدماتی کشوری راه یافته‌اند که مسابقات مذکور نیز به صورت مصاحبه مجازی و برخط در تاریخ ۱۱ لغایت ۱۳ آذرماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha