ارسال نامه‌ تهدیدآمیز به مقامات دینی مسلمانان صربستان
کد خبر: 4180453
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴

ارسال نامه‌ تهدیدآمیز به مقامات دینی مسلمانان صربستان

دارالافتای استان وویودینا، در شمال صربستان، از دریافت نامه‌ای تهدیدآمیز از سوی افراد ناشناس با محتوایی در حمایت از رژیم صهیونیستی خبر داده است.

به گزارش ایکنا به نقل از تی ار تی عربی، دارالافتای استان وویودینا، در شمال صربستان، اعلام کرد که نامه‌ای تهدیدآمیز از سوی افراد ناشناس با محتوایی در حمایت از رژیم صهیونیستی دریافت کرده است.

محمد زلیکیچ، مفتی استان وویودینا با انتشار بیانیه‌ای در مطبوعات تصریح کرد: دارالافتا نامه‌ای مبتنی بر حمایت از بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دریافت کرده است.

زلکیچ از مقامات خواست هویت فرستندگان آن را فاش کنند و خاطرنشان کرد: که این پیام حاوی سخنان نفرت‌انگیز علیه اسلام بوده و در آن ادعا شده است که اسرائیل، غزه را نابود خواهد کرد.

وی گفت: ما از آنچه در این نامه آمده نگران هستیم، آتش نفرت‌ در منطقه آغاز شده و امیدوارم که این نامه تنها افکار یک فرد بی‌ثبات باشد.

زلکیچ وضعیت موجود در غزه را «نسل‌کشی» توصیف کرد و افزود: «امروز در آنجا کودکانی کشته می‌شوند و ممکن است فردا کودکان دیگری کشته شوند.»

دارالافتاء خاطرنشان کرد که این پیام حاوی عباراتی است مانند «نتانیاهو سرنوشت همه را تعیین خواهد کرد».

ارتش رژیم صهیونیستی بیش از یک ماه است که جنگ ویرانگری را علیه غزه آغاز کرده است. در پی این اقدامات تاکنون بیش از 10022 فلسطینی به شهادت رسیدند که اکثر آنها زن و کودک بوده‌اند. علاوه بر این بیش از 24000 نفر دیگر نیز مجروح شده‌اند. در کرانه باختری نیز نظامیان صهیونیست بیش از 153 فلسطینی را به شهادت رسانده و 2150 نفر را نیز بازداشت کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha