موافقت اصولی دومین هتل پنج ستاره سرعین صادر شد
کد خبر: 4178779
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲

موافقت اصولی دومین هتل پنج ستاره سرعین صادر شد

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از صدور موافقت اصولی برای دومین هتل پنج ستاره شهر توریستی سرعین خبر داد.

هتل پنج ستارهبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، نگار سریع‌الاطلاق، معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، هفتم آبان‌ماه ۱۴۰۲ گفت: موافقت اصولی دومین هتل پنج ستاره سرعین صادر شد و عملیات اجرایی این پروژه به زودی آغاز می‌شود.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌ فرهنگی استان اردبیل افزود: این پروژه در زمینی به مساحت ۳۴ هزار متر مربع و با زیربنای ۲۱ هزار مترمربع با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۹۳۰۰ میلیارد ریالی توسط بخش خصوصی احداث خواهد شد.

وی تاکید کرد: دومین هتل پنج ستاره سرعین ۱۵۴ اتاق و حدود ۳۰۰ تخت خواهد داشت که با توجه به امکانات و طراحی‌های انجام شده یکی از مجهزترین و بهترین هتل‌های استان خواهد بود.

سریع‌الاطلاق ادامه داد: دیگر پروژه هتل پنج ستاره سرعین نیز در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی در حال اجرا است که با اتمام این پروژه‌ها ظرفیت ویژه‌ای به مراکز اقامتی و هتل‌های سطح اول استان اضافه می‌شود.

انتهای پیام
captcha