تنها یک نفر از مصدومان زلزله خان‌زنیان در بیمارستان بستری است
کد خبر: 4176662
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱

تنها یک نفر از مصدومان زلزله خان‌زنیان در بیمارستان بستری است

رئیس سازمان اورژانس فارس با اشاره به وقوع زلزله در بامداد امروز، 28 مهرماه به مرکزیت خان‌زنیان گفت: تنها یک مصدوم هم‌اینک در بیمارستان شهید رجایی شیراز به علت شکستگی در حال درمان است.

محمدجواد مرادیان، رئیس سازمان اورژانس فارسمحمدجواد مرادیان، رئیس سازمان اورژانس فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به وقوع زلزله در بامداد امروز، 28 مهرماه 1402 به مرکزیت خان‌زنیان گفت: بعد از وقوع زلزله، بلافاصله تمام پایگاه‌های اورژانس در نقاط مختلف استان، به حالت آماده‌باش درآمدند.

وی افزود: بعد از وقوع زلزله چندین تماس به اورژانس از شهرستان شیراز و خان زنیان به دلیل صدماتی که وارد شده بود، داشتیم که درخواست آمبولانس کرده بودند.

مرادیان با بیان اینکه این حادثه 7 مصدوم بر جای گذاشت، گفت: این افراد به دلیل اینکه هنگام زمین لرزه ترسیده بودند و واکنشی نشان داده بودند که موجب آسیب به آن‌ها شده بود، مصدوم شدند.

رئیس سازمان اورژانس فارس ادامه داد: از این تعداد، یک نفر که کارگر یک ساختمان بوده است هنگام زلزله از ساختمان نیمه کاره به پایین می‌پرد و به همین دلیل دچار شکستگی شده و هم اکنون در بیمارستان شهید رجایی شیراز تحت درمان قرار دارد و مابقی مصدومان هم سرپایی درمان شدند.

وی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین توصیه‌ها در زمان زلزله این است که از ترسیدن و انجام اقداماتی که موجب آسیب دیدن به فرد می‌شود، پرهیز شود.

 

انتهای پیام
captcha