طوفان الاقصی؛ بطلانی بر افسانه شکست‌ناپذیری صهیونیست‌ها
کد خبر: 4175643
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵

طوفان الاقصی؛ بطلانی بر افسانه شکست‌ناپذیری صهیونیست‌ها

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد با بیان اینکه دیگر تردیدی وجود ندارد که اسرائیل بسیار متزلزل و شکست‌پذیر است، گفت: طوفان الاقصی بطلانی بر افسانه شکست‌ناپذیری صهیونیست است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ایمانی‌مقدم، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهدحجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ایمانی‌مقدم، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، تحولات و حوادث جاری و عملیات بی‌سابقه نظامی از سوی جبهه مقاومت فلسطین علیه صهیونیست‌ها، اظهار کرد: در مورد صهیونیسم و اسرائیل چند نکته را باید بررسی کنیم. نخست آنکه بار کج به مقصد نمی‌رسد. ایجاد و تکوین رژیم صهیونیستی در منطقه فلسطین بر مبنای یک منطق غلط، یعنی ظلم و زورگویی شکل گرفت.

وی ادامه داد: آنها با این بهانه که نازی‌ها در هلوکاست، یهودیان را نسل‌کشی کردند، به غصب فلسطین پرداختن، از تمامی دنیا مهاجران را به آنجا آوردند و صدها هزار نفر را قتل عام کردند، آنها تمامی قوانین بین‌المللی را زیر پا گذاشتند و باید گفت 10ها کلاهک هسته‌ای نظامی آنجا وجود دارد. هیچ انتخاباتی، صورت نمی‌گیرد. آنها مردم فلسطین را از اولین نیازهای خود محروم کردند و خانه‌هایشان را تخریب، مزارع‌شان را تصاحب کردند و به شهرک‌سازی فراوان پرداختند و بزرگترین زندان جهان را در منطقه غزه و کرانه باختری شکل دادند.

ایمانی‌مقدم با اشاره به اینکه این رژیم تاکنون هیچ پشتوانه عقلی و منطقی نداشته است و تنها با زبان زور، قلدری و اتکا به قدرت‌های استعماری دوام یافته است، گفت: ظلم ماندگار نیست و این قانون خلقت و سنت الهی است، لذا دیر یا زود چنانکه در بیانات چند سال گذشته مقام معظم رهبری آمده، تا 25 سال دیگر اسرائیلی نخواهد بود. مقایسه اسرائیل 30 سال پیش با اسرائیل کنونی و اینکه گروه‌هایی در فلسطین که نه امکانات مالی دارند، حتی آب و برق آن‌ها قطع است تا گلوی اسرائیل را فشار می‌دهند، مؤید این مطلب است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد با بیان اینکه مرکز فتنه خاورمیانه و آسیای نزدیک، اسرائیل است، افزود: هنگامی که خودشان رسماً اعلام می‌کنند که ما طراح فتنه‌ها و برنامه‌های جاسوسی و تخریبی در منطقه و از جمله ایران هستیم. سال گذشته چقدر تلاش کردند ایران را به آشوب بکشند، اکنون هویت و ماهیت‌شان به خطر افتاده است.

وی با اشاره به تلاش آنها در اجرای طرح خاورمیانه بزرگ و مانند آن، اظهار کرد: از آنجا که این طرح‌ها بر پایه ظلم و بی‌عدالتی است در نهایت محکوم به شکست است. دیگر تردیدی وجود ندارد که اسرائیل بسیار متزلزل و شکست‌پذیر است. تبعیضی که میان یهودیان قوم بنی‌اسرائیل وجود دارد و یهودیانی که خودشان را برتر و برگزیده خدا می‌دانند و بر سایر یهودیان تفاخر می‌کنند، با اتفاقات و اعتراضات چند صدهزار نفری اخیر در شهرهای مختلف اسرائیل همه نشان می‌دهد که  این بنیان به تعبیر سیدحسن نصرالله، رهبر مقاومت، خانه عنکبوتی است که امکان دارد به هر طوفانی از جمله طوفان الاقصی محو و نابود شود.

طوفان الاقصی بطلانی بر افسانه شکست‌ناپذیری صهیونیست

انتهای پیام
captcha