پرداختن به امور پرورشی در اولویت آموزش‌وپرورش قزوین است
کد خبر: 4163668
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳

پرداختن به امور پرورشی در اولویت آموزش‌وپرورش قزوین است

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه یکی از مأموریت‌های رئیس جمهور اولویت بخشی به امور پرورشی است، گفت: امور پرورشی باید در اولویت کاری استان قرار گیرد و ما هم از رؤسای نواحی و مناطق خواستیم تا نیروهای جوان، مؤمن و توانمند را شناسایی و برای همکاری معرفی کنند.

سیاهکالی مدیرکل آموزش و پرورش قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، نقی سیاهکالی مرادی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، صبح امروز در دیدار جمعی از معلمان گام دوم انقلاب اسلامی استان قزوین، گفت: تحول در نظام آموزش و پرورش از طریق به‌روز رسانی سند تحول بنیادین جزو انتظارات رئیس جمهور از آموزش و پرورش است و یکی از مأموریت‌های رئیس جمهور اولویت بخشی به امور پرورشی است که باید در اولویت کاری استان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت نیروهای جوان و توانمند در ادارات آموزش و پرورش استفاده شود، بیان کرد: استاندار قزوین در جلسات شورای آموزش و پرورش بر استفاده از ظرفیت نیروهای جوان تأکید دارد و ما هم از رؤسای نواحی و مناطق خواستیم تا نیروهای جوان، مؤمن و توانمند را شناسایی و برای همکاری معرفی کنند.

سیاهکالی‌مرادی افزود: در آموزش‌و‌پرورش مدیران دلسوز، پای کار نظام و انقلاب اسلامی وجود دارند که وقتی مسئله‌ای در مدرسه پیش می‌آید با دانش‌آموز و اولیاء و دستگاه‌های بیرونی رایزنی می‌کنند تا مسئله را مرتفع کنند؛ البته در این بین افراد اندکی هم غیرمسئولانه عمل می‌کنند .

مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان قزوین استقرار دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان را در محل تحصیل امری ضروری دانست و گفت: همانطور که در دانشگاه‌های افسری دانشجویان به صورت شبانه‌روزی حضور دارند، افسران جنگ نرم هم باید به صورت شبانه‌روزی در مسیر تعلیم و تربیت قرار گیرند.

انتهای پیام
captcha