ثبت افتخاری دیگری از نابغه قرآنی اردبیل
کد خبر: 4157061
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱

ثبت افتخاری دیگری از نابغه قرآنی اردبیل

اعجوبه قرآنی اردبیلی، عنوان خردسال‌ترین فرد دارای مدرک تخصصی درجه دو معادل فوق لیسانس قرآن کریم در سطح جمهوری اسلامی ایران را به‌نام خود ثبت کرد.

امیر هادی بایرامی، نابغه قرآنی اردبیلامیر هادی بایرامی، متولد ۲۶ دی‌ماه ۱۳۸۹ از سن ۴ سالگی شروع به حفظ کلام الهی نموده و به لطف خداوند متعال در ۸ سالگی با ثبت رکورد ملی، به‌عنوان خردسال‌ترین روشندل حافظ کل قرآن کریم معرفی شد. به گفته علیرضا بایرامی، پدر امیرهادی عزیز، بهترین خاطره زندگیشان بعد حفظ کلام الهی در ۲۵ آذرماه سال ۱۳۹۸ بود که به دیدار حضرت امام خامنه‌ای(دام ظلّه العالی) مشرف شده و اجرای مراسم قرآنی و خطابه‌خوانی در بین‌الحرمین و حرم امام حسین(ع) را داشته و در مسابقات قرآنی مختلفی افتخارآفرینی نموده که از جمله آنها نفر اول مسابقات دارالقرآن استان اردبیل، نفر دوم مسابقات قرآن مشکات، نفر اول مسابقات قرآنی بصائر ویژه معلولین کشور رده سنی آزاد، پدیده جشنواره تلاوت‌های مجلسی و انتخاب حافظ برتر کشور و ... بود.

به سراغ این نخبه روشندل اردبیلی می‌رویم تا ثبت افتخار قرآنی دیگر را در قالب یک گفتگوی ایکنایی از زبان خودش بشنویم.

امیرهادی بایرامی در گفتگو با خبرنگار ایکنا اردبیل، می‌گوید: بنده می‌خواهم در مورد مدرک که به‌عنوان «خردسال‌ترین فرد دارای مدرک تخصصی درجه ۲ معادل فوق لیسانس قرآنی» دریافت کرده‌ام توضیح دهم. اینکه اول باید حافظان کل باید به معنی کل قرآن مسلط باشند بعد در سه مرحله آزمون شرکت کنند و نمرات حدنصاب را کسب کنند و در مرحله آخر که باید قاموس قرآن که در ۷ جلد حدودا (۲۸۰۰ صحفه) در مورد ریشه‌یابی اصل کلمات قرآن هست باید بگذرانند.

وی اظهار کرد: به لطف خداوند متعال توانستم در مدت سه ماه این کتاب را تمام کنم که پدرم آن را خلاصه‌نویسی و مادرم آن را ثبت می‌کرد که جا دارد از پدر و مادر عزیزم و اساتید بزرگوار: استاد مقدسی، رحمانی، زارع و استاد بیگ‌میرزا و اساتید طرح اسوه استاد کاظمی، حاجیان، پاریزی، اخوان و استاد سجادی تشکر و قدردانی را کنم.

امیرهادی می‌گوید: در سال‌های گذشته نیز عنوان خردسال‌ترین روشندل حافظ کل قرآن کریم در سطح کشور را به‌نام خود ثبت کرده‌ام و بار دیگر رکورد دیگری با عنوان «اعجوبه قرآنی و خردسال‌ترین فرد دارای مدرک تخصصی درجه ۲ معادل فوق لیسانس علوم‌ قرآنی» را ثبت کردم.

آری ثبت رکورد جدید دیگر از این روشندل خردسال اردبیلی انگیزه و افتخاریست برای پایتخت حسینیت و اردبیل به داشتن چنین فرزندانی که پرچم سرخ شهدا و سرور و سالار شهیدان را سبز نگهداشتند به‌خود می‌بالد.

انتهای پیام
captcha