فلسفه غدیر با نمایش‌های خیابانی در جامعه نهادینه می‌شود
کد خبر: 4147699
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰
مسئول سازمان بسیج هنرمندان البرز:

فلسفه غدیر با نمایش‌های خیابانی در جامعه نهادینه می‌شود

ابراهیم نوروزی‌فر گفت: پیام ارزشمند غدیر که گویای فلسفه ولایت و ولایت‌مداری است در استان البرز از طریق نمایش‌های خیابانی نهادینه خواهد شد.

به گزارابراهیم نوروزی فر رئیس بسیج هنرمندان البرزش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان البرز، ابراهیم نوروزی‌فر، مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان البرز با بیان اینکه هنر رسانه‌ای بسیار تأثیرگذار در بیان معارف و ارزش‌های دینی است، اظهار کرد: پیام ارزشمند غدیر که گویای فلسفه ولایت و ولایت‌مداری است در استان البرز از طریق نمایش‌های خیابانی نهادینه خواهد شد.

وی با اشاره به نقش هنر در امیدآفرینی و جهاد تبیین تصریح کرد: بسیاری از مفاهیم که درک آن‌ها نیازمند ده‌ها ساعت فعالیت تشریحی و آموزشی است، با زبان هنر به راحتی در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان البرز با بیان اینکه هنرمندان باید نقش خود را در جهاد تبیین به شایستگی ایفا کنند، افزود: هنرمندان باید با هنر خود بستر نهادینه شدن ارزش‌ها و روشنگری جامعه را فراهم کنند.

نوروزی‌فر با اشاره به ظرفیت بزرگ هنرمندان استان البرز گفت: باید بستر حمایت از هنرمندان البرز فراهم آید و در این راستا حضور و حمایت شهرداری و سایر ارگان‌های مسئول بسیار مهم و حائز اهمیت است.

انتهای پیام
captcha