ثبت‌نام بیش از 1000 نفر در مسابقات قرآن اوقاف اردبیل
کد خبر: 4147522
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱

ثبت‌نام بیش از 1000 نفر در مسابقات قرآن اوقاف اردبیل

رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: تاکنون 305 نفر در بخش آوایی و 710 نفر در بخش معارفی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف در اردبیل ثبت‌نام کرده‌اند.

مسابقات قرآن اوقاف اردبیلرسول محمدی، رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل اظهار کرد: مرحله شهرستانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در دو بخش خواهران و برادران در رشته‌های آوایی و معارفی و در چهار منطقه در استان برگزار خواهد شد. محمدی افزود: این مسابقات در اردبیل، نیر، نمین و سرعین با محوریت اردبیل، در خلخال و کوثر با محوریت خلخال، در گرمی، پارس‌آباد و بیله‌سوار با محوریت گرمی، و در مشگین‌شهر، فخرآباد و لاهرود با محوریت مشگین‌شهر در تاریخ ۲۲ و ۲۳ تیرماه برگزار خواهد شد. وی بیان کرد: تاکنون تعداد شرکت‌کنندگان در بخش آوایی ۳۰۵ نفر و در بخش معارفی ۷۱۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند و در شهرستان اردبیل نیز  مسابقات برادران در محل مسجد سقاخانه حضرت ابوالفضل(ع) عالی‌قاپو و مسابقات خواهران در محل بنیاد نیکوکاری اردبیل برگزار خواهد شد.

رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اردبیل بیان کرد: با توجه به این که تا ۳۱ خردادماه فرصت ثبت‌نام در رشته‌های معارفی باقی مانده است، به نظر می‌رسد آمار کل شرکت‌کنندگان تا پایان مهلت ثبت‌نام به یک هزار و ۲۰۰ نفر برسد. محمدی ادامه داد: در چهار بخش آوایی انفرادی، در رشته‌های حفظ(۵،۱۰،۲۰،۳۰ جز) قرآن کریم، قرائت، ترتیل، اذان و دعاخوانی، بخش گروهی، مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی قرآن کریم، در بخش معارفی عمومی، ترجمه سوره‌های یاسین و الرحمن و در بخش معارفی تخصصی، معارف قرآن کریم، معارف نهج‌البلاغه، معارف صحیفه سجادیه برگزار خواهد شد.

محمدی افزود: علاقمندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به درگاه اینترنتی www.quraniran.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام
captcha