ایجاد ایستگاه‌های مطالعه در مراکز ترک اعتیاد لرستان
کد خبر: 4146543
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۴

ایجاد ایستگاه‌های مطالعه در مراکز ترک اعتیاد لرستان

مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان از ایجاد ایستگاه‌های مطالعه در مراکز نگهداری و ترک اعتیاد این استان خبر داد.

ایجاد ایستگاه‌های مطالعه در مراکز ترک اعتیاد لرستانمحمدکریم خورشیدوند، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، اظهار کرد: به‌منظور گسترش فرهنگ مطالعه در جامعه به‌ویژه در بين قشر آسيب‏ پذير اجتماع، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان ضمن ارتباط با گروه‌های جهادی مختلف، از جمله گروه جهادی رهروان شهدا اقدام به اهدای کتاب به مراکز بازپروری و ترک اعتیاد در سطح شهر خرم‌آباد کرده است.
 
وی افزود: در یک اقدام مشترک، با همکاری اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، بیش از ۶۰۰ جلد کتاب به ۷ مرکز بازپروری و ترک اعتیاد در خرم‌آباد اهدا شد.

خورشیدوند با اشاره به اینکه این کتاب‌ها با موضوعات مختلف تاریخی، مذهبی، رمان، خاطرات و دفاع مقدس هستند، اضافه کرد: با توجه به اهمیت فرهنگ مطالعه در کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش می‌کنیم با ایجاد ایستگاه‌های مطالعه در مراکز بازپروری و ترک اعتیاد و اجرای برنامه‌های مختلف با همکاری دستگاه‌های اجرایی این فعالیت‌ها ادامه داشته باشند.  

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان افزود: طی بازدیدهای به عمل آمده از چند مرکز بازپروری و ترک اعتیاد ضمن بررسی و احصاء مسائل و مشکلات آ‌ن‌ها به صورت میدانی با مدیران مرتبط ارتباط برقرار و زمینه برطرف شدن برخی از این مشکلات فراهم خواهد شد. 

وی ضمن تشکر از دستگاه‌های اجرایی و گروه جهادی رهروان شهدا در جهت افتتاح ایستگاه‌های مطالعه در مراکز نگهداری و ترک اعتیاد استان، گفت: کارکرد گروه‌های جهادی موجب می‌شود که عدالت اجتماعی در سطح جامعه فراهم شود.

انتهای پیام
captcha