هیئت‌های اندیشه‌ورز دانش‌آموزی تقویت شوند
کد خبر: 4134417
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰
در نشست دانشگاه لرستان تأکید شد

هیئت‌های اندیشه‌ورز دانش‌آموزی تقویت شوند

در نشست مشترک رئیس دانشگاه لرستان با حجت‌الاسلام لونی، مدرس حوزه علمیه قم بر ضرورت ارتباط بین دانشگاه، حوزه‌های علمیه و مدارس با رویکردهای علمی، تحقیقاتی و پژوهشی و همچنین گسترش هیئت‌های اندیشه‌ورز دانش‌آموزی با مشارکت متخصصان دانشگاهی تأکید شد.

نشست مشترک رئیس دانشگاه لرستان با مدرس حوزه علمیه قمبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، نشست مشترک علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و حجت‌الاسلام والمسلمین ولی‌اله لونی، مدرس حوزه علمیه قم شنبه، 26 فروردین‌ماه در حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد.

در این نشست بر تقویت همکاری‌های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی دوجانبه و همچنین تقویت تحقیقات و پژوهش‌های دانشگاهی از نوع کاربردی با محور کاهش مشکلات و چالش‌های جامعه تأکید و در رابطه با اجرای طرح تحقیقاتی کاربردی در سطح مدارس با مشارکت اعضای هیئت علمی، محققان و پژوهشگران دانشگاه لرستان با هدف ارتقای شاخص‌های مختلف تربیتی، بحث و گفت‌وگو شد.

افزایش اثرگذاری دانشگاه در نظام تعلیم و تربیت آموزش و پرورش، از دیگر مباحث این نشست بود تا ارتباط بین دانشگاه، حوزه‌های علمیه و مدارس با رویکردهای علمی، تحقیقاتی و پژوهشی تقویت شود.

همچنین تقویت و گسترش هیئت‌های اندیشه‌ورز دانش‌آموزی از دیگر مباحثی بود که با مشارکت متخصصان دانشگاهی محقق شوند.

انتهای پیام
captcha