آزادسازی 8 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در ارومیه
کد خبر: 4132042
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

آزادسازی 8 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در ارومیه

مسئول بسیج اصناف سپاه ارومیه از آزادسازی هشت نفر زندانی جرائم غیرعمد به‌مناسبت سالروز میلاد باسعادت امام حسن‌ مجتبی(ع) در این شهرستان خبر داد.

آزادسازی 8 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حامد اخریان، مسئول بسیج اصناف سپاه ارومیه، امروز، 18 فروردین در آیین تجلیل از خیرین، بازاریان و اصناف شهرستان که در حسینیه دوم بهمن ارومیه برگزار شد، گفت: امسال درراستای جمع‌آوری و هدایت کمک‌های مؤمنانه اصناف و خیران در صنوف مختلف به ویژه پوشاک و خواروبار اقدامات زیادی شده است.

وی آزادسازی هشت نفر زندانی جرائم غیرعمد با جمع‌آوری کمک‌های نقدی خیران به ارزش 400 میلیون ریال را مورد اشاره قرار داد، گفت: با همت افراد نیکوکار کارهای بزرگ و ارزشمندی را می‌توان آغاز کرد و به ثمر رساند.

مسئول بسیج اصناف ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه ضمن ابراز خشنودی از اینکه خیران همواره یار و یاور ما در کارهای خیرخواهانه هستند، ابراز امیدواری کرد، در سال جاری اقدامات نوع‌دوستانه در زمینه‌های مختلف تداوم یابد.

اخریان فعالیت در زمینه آزادسازی زندانیان، اشتغال‌زایی و... را از مهم‌ترین محورها برای اقدامات خداپسندانه و تلاشی برای رفع مشکلات معیشتی آحاد مختلف مردم دانست.

انتهای پیام
captcha