دیدار صمیمانه سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی استان با رئیس دانشگاه گیلان
کد خبر: 4128515
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴

دیدار صمیمانه سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی استان با رئیس دانشگاه گیلان

حمیدرضا مسکنی، سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی استان و فرید نجفی، رئیس دانشگاه گیلان در راستای اجرای فعالیت‌های مشترک و همچنین حمایت جدی از توسعه مشارکت در بخش‌های پژوهشی، فرهنگی و فناورانه دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیدار صمیمانه سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی استان با رئیس دانشگاه گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، حمیدرضا مسکنی، سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان عصر روز گذشته، 24 اسفندماه در دیدار با فرید نجفی، رئیس دانشگاه گیلان که در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد، هدف از تشکیل این نشست را افزایش میزان مشارکت، تقویت تعاملات، همکاری و اثربخشی فعالیت‌های مشترک عنوان و اظهار کرد: در شرایط حاضر، باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا با همکاری دانشگاه گیلان، بتوانیم زمینه توسعه فعالیت‌های پژوهشی، فرهنگی و فناورانه جدید را در قالب انعقاد تفاهم‌نامه گسترش دهیم.

وی این تعامل را بسیار مهم دانست و افزود: جهاد دانشگاهی با ساختار چابک در کنار رسالتی که دارد، بر روی کارهایی که روی زمین مانده تمرکز ویژه‌ای دارد و ضمن همکاری مشترک در چارچوب آموزش، پژوهش و فعالیت‌های فرهنگی، نسبت به تداوم و استمرار همکاری با دانشگاه گیلان اعلام آمادگی می‌کنیم.

فرید نجفی، رئیس دانشگاه گیلان هم در این نشست با تأکید بر نقش حمایتی دانشگاه‌های مادر گفت: باید این اجماع در میان رؤسای دانشگاه‌ها و مسئولان آموزش عالی افزایش یابد و این یک ضرورت است.

وی افزود: با توجه به نیاز ضروری امروز استان به افزایش مطالعات در حوزه‌های زیست محیطی و نهاده‌های دامی باید تلاش و برنامه‌ریزی برای این حوزه بیش از همیشه باشد و دانشگاه گیلان از طرح‌ها و برنامه‌های جهاد دانشگاهی استان در مسیر بهبود وضعیت و توسعه استان حمایت می‌کند.

انتهای پیام
captcha