250 زندانی جرائم غیرعمد در همدان آزاد شدند
کد خبر: 4128051
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱
از ابتدای سال

250 زندانی جرائم غیرعمد در همدان آزاد شدند

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از آزادسازی ۲۵۰ زندانی در حوزه جرائم غیر عمد از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

یدالله روحانی منش مدیر عامل ستاد دیه استان همدانیدالله روحانی‌منش، مدیرعامل ستاد دیه استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به آزادسازی ۲۵۰ زندانی جرائم غیرعمد در استان در 11 ماهه گذشته اظهار کرد: ۱۶ نفر از این زندانیان زن و ۲۳۴ نفر مرد بودند.

وی با بیان اینکه مبلغ بدهی این افراد بیش از ۶۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برآورد شده بود، افزود: ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از این مبلغ به علت اخذ گذشت رضایتمندانه از شکات توسط ستاد دیه تأمین شد.

روحانی‌منش با اشاره به اینکه بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از بدهی مددجویان توسط نقدینگی خود مددجو تأمین اعتبار شد، اظهار کرد: بیش از ۳۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نیز اعسار به تقسیط انجام گرفت.

وی یادآور شد: مبلغ کمک پرداختی جهت پرونده‌های مالی و دیه بیش از 10 میلیارد تومان بوده است. مبلغ وام اخذ شده از بانک‌های ملت، ملی، تجارت و صادرات نیز ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از مجموع بدهی مددجویان را تشکیل داد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان تصریح کرد: صندوق تأمین خسارت بدنی نیز ۴۸۰ میلیون تومان از مبلغ کل بدهی مددجویان را تأمین کرد. در مدت زمان ذکر شده در این ستاد هفت مورد پرونده دیه، ۱۹۹ مورد پرونده مالی، ۴۲ مورد پرونده مهریه و دو مورد پرونده نفقه شکل گرفت.

انتهای پیام
captcha