سومین دوره ارتقای سطح حافظان و قاریان البرزی برگزار می‌شود
کد خبر: 4123749
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵

سومین دوره ارتقای سطح حافظان و قاریان البرزی برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز گفت: سومین دوره ارتقای سطح حافظان و قاریان البرزی، پنجشنبه، چهارم اسفندماه برگزار می‌شود.

قرآن کریم

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری سومین دوره ارتقای سطح حافظان و قاریان استان خبر داد و گفت: این دوره پنجشنبه، چهارم اسفندماه در سالن اجتماعات اداره اوقاف کرج برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این دوره در حوزه حسن حفظ از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷ با حضور ۴۵ نفر از حافظان و قاریان البرزی برگزار می‌شود، گفت: استاد این دوره محمدمهدی بحرالعلوم است.

این مسئول بیان کرد: دوره ارتقای حافظان و قاریان قرآن هر ساله با هدف افزایش توانمندی قاریان و حافظان که می‌خواهند در مسابقات قرآن شرکت کنند برگزار می‌شود و امسال برگزاری سه دوره در البرز پیش‌بینی شده است که دوره اول در حوزه صوت و لحن با حضور ۳۰ نفر از حافظان و قاریان قرآن و دوره دوم در حوزه وقف و ابتدا با حضور 45 نفر برگزار شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز گفت: هرچند این دوره‌ها برای آمادگی قاریان و حافظانی که می‌خواهند در مسابقات قرآن شرکت کنند طراحی شده است، اما این امکان وجود دارد افرادی که علاقه‌مند به قرائت و حفظ قرآن هستند و تاکنون در هیچ مسابقه‌ای هم شرکت نکرده‌اند و صرفا برای علاقه شخصی به دنبال ارتقای توانمندی خود در حوزه حفظ و قرائت قرآن هستند نیز در این دوره شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha