کارآفرینان رزمندگان عرصه جنگ اقتصادی هستند
کد خبر: 4115618
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰

کارآفرینان رزمندگان عرصه جنگ اقتصادی هستند

استاندار کرمانشاه گفت: در گذشته رزمندگان در جبهه‌ها برای استقلال و غبله بر دشمن ایثار می‌کردند امروز این کارآفرینان و سرمایه‌گذاران هستند که برای توسعه اقتصادی و رونق اقتصادی تلاش می‌کنند و ما از تلاش‌های کارآفرینان برای توسعه اقتصادی کشور تشکر می‌کنیم.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در جلسه ستاد تسهیل استان که با حضور نایب رئیس و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و رشیدی عضو هیئت رئیسه و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد با تشکر از حضور ۲ نماینده کرمانشاه در این جلسه، اظهار کرد: نمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی برای رشد و تعالی استان تلاش می‌کنند.

وی افزود: خوشبختانه هم‌افزایی و تشریک مساعی خوبی بین مجموعه مدیریتی استان و نمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی برای توسعه استان شکل گرفته است که امیدواریم مسابقه‌ای برای دویدن و پیشرفت روزافزون استان شکل گیرد.

صحرایی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص کارآفرینان، گفت: در گذشته که رزمندگان در جبهه‌ها برای استقلال و غلبه بر دشمن ایثار می‌کردند امروز این کارآفرینان و سرمایه‌گذاران هستند که برای توسعه اقتصادی و رونق اقتصادی تلاش می‌کنند و ما از تلاش‌های کارآفرینان برای توسعه اقتصادی کشور تشکر می‌کنیم.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: برای توسعه استان نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرم چرا که کلی‌گویی درباره مشکلات فایده‌ای ندارد و ما اینقدر زمان نداریم که بخواهیم فرصت‌ها را از دست بدهیم.

وی با تأکید بر اینکه برای حل مشکلات و تلاش بیشتر مدیران «آرام می‌گویم، اما جدی پیگیری می‌کنم»، افزود: هیچ مدیری نباید حتی یک گام کم کاری کند و ترک فعل داشته باشد.

صحرایی اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم تا کرمانشاه استانی بهتر و آبادتر برای مردم شود و این وظیفه مدیران است.

انتهای پیام
captcha