کتاب درسی انقلاب اسلامی دانشگاه‌ها در شیراز نقد می‌شود
کد خبر: 4115128
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹

کتاب درسی انقلاب اسلامی دانشگاه‌ها در شیراز نقد می‌شود

کتاب درسی انقلاب اسلامی دانشگاه‌ها، در نشست تخصصی اندیشمندان و استادان درس انقلاب اسلامی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) نقد خواهد شد.

دومین جلسه هماهنگی و هم‌افزایی اعضای دبیرخانه نشست سالانه اندیشمندان و استادان درس انقلاب اسلامی دانشگاه‌ها، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، دومین جلسه هماهنگی و هم‌افزایی اعضای دبیرخانه نشست سالانه اندیشمندان و استادان درس انقلاب اسلامی دانشگاه‌های سراسر کشور با حضور تولیت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) شب گذشته، 25 دی در این حرم مطهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری، تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در این نشست اظهار کرد: کتاب درسی انقلاب اسلامی که به عنوان یک درس عمومی دو واحدی در دانشگاه‌های کشور تدریس می‌شود، با حضور نویسندگان این کتاب محمد شفیعی‌فر، سید محمدحسین راجی و امیر سیاهپوش به نقد گذاشته خواهد شد.

وی با ابراز امیدواری از اینکه این نقد تخصصی، منتج به نتایج مفید و اصلاح و بهبود محتوای این کتاب ارزشمند در ویرایش‌های بعدی شود، افزود: این نشست به صورت زنده از فضای مجازی پخش خواهد شد.

کلانتری اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، در حاشیه این همایش، از اساتید برتر و صاحب‌نظر، مصاحبه‌های تخصصی، ضبط و منتشر خواهد شد. این مصاحبه‌ها توسط اساتیدی در حوزه‌های علوم اجتماعی، تاریخ و جامعه‌شناسی انجام خواهد گرفت.

رئیس انجمن علمی انقلاب اسلامی با بیان اینکه این نشست رویکرد گفتمانی خواهد داشت، گفت: رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) همواره به برگزاری همایش‌هایی تأکید دارند که در کنار صحبت در مورد مشکلات، راهکارها نیز ارائه شوند و این‌گونه نباشد که تشریفات یک همایش بیشتر از محتوایش باشد لذا در نشست سالانه اندیشمندان و استادان درس انقلاب اسلامی، تلاش می‌شود در کنار تحلیل و بررسی مشکلات، راهکارها ارائه و پرسش و پاسخ بین اساتید انجام شود و نشست، رویکرد گفتمانی داشته باشد.

انتهای پیام
captcha