ملت ایران در دفاع مقدس جهادی بزرگ را به سرانجام رساندند
کد خبر: 4094498
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵

ملت ایران در دفاع مقدس جهادی بزرگ را به سرانجام رساندند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس توانستند جهادی بزرگ را به سرانجام برسانند.

ملت ایران در دفاع مقدس جهادی بزرگ را به سرانجام رساندندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، علیرضا سرتیپی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب 3 آبان در همایش «یادگاران دفاع مقدس و جهاد تبیین» که در مصلی امام خمینی تکاب برگزار شد، اظهار کرد: آیات قرآن کریم با اشاره به مصالح مختلفی مسلمانان را به «جهاد» تبشیر کرده است و از غفلت آنها را انذار می‌دهد.

وی با بیان اینکه برهمین‌اساس در برهه‌ای از تاریخ وظیفه الهی، مسلمانان ایران، آغاز جهادی بزرگ بود، که توانستند آن را به سرانجام برسانند و مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کنند، گفت: ثمره ایستادگی مقابل رژیم بعثی عراق و ایادی استکبار جهانی امنیت و آرامش کنونی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب با بیان اینکه، انقلاب اسلامی با هدف ایستادن مقابل ظلم و جور و احیای اسلام حقیقی به پیروزی رسید، ادامه داد: این انقلاب کام مستکبران جهان را به‌معنای‌واقعی تلخ کرد، به‌همین‌دلیل هشت سال جنگ را به ملت ما تحمیل کردند.

وی با بیان اینکه حتی باوجود سپری شدن 43 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هنوز دشمن از تلاش برای ضربه زدن به نظام از حرکت متوقف نشده است، گفت: آخرین راهکار دشمن نفوذ فرهنگی، رخنه کردن بر افکار و باورهای این ملت است.

سرتیپی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه پاسداری شغل نیست، یک صفت و ویژگی بارز همچنین عشقی است، که از ایمان و باور ما نشأت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: شهدا مظهر ایثار و ازخودگذشتگی در جامعه هستند، که باید راه‌شان را ادامه دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب با بیان اینکه، یادگاران ۸ سال دفاع مقدس درحقیقت ذخایر این نظام هستند، چون با جان و دل از کیان اسلامی محافظت کرده‌اند، گفت: بنابراین باید از تجربیات آنها نهادیت استفاده را کرده و در سال‌های پیش‌رو به‌کار ببندیم.

انتهای پیام
captcha