همکاری بیش از 2 هزار خیر با مؤسسه خیریه خورشید آل‌یاسین دورود
کد خبر: 4043139
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۰

همکاری بیش از 2 هزار خیر با مؤسسه خیریه خورشید آل‌یاسین دورود

مدیر مؤسسه خیریه خورشید آل‌یاسین دورود با اشاره به توزیع 24 هزار بسته مواد غذایی بین نیازمندان، گفت: دو هزار و 700 خیر با این مؤسسه همکاری دارند.

حجت‌الاسلام هادی بوالحسنی باغجمالی، مدیر مؤسسه خیریه خورشید آل‌یاسین دورودحجت‌الاسلام هادی بوالحسنی باغجمالی، مدیر مؤسسه خیریه خورشید آل‌یاسین دورود در گفت‌وگو با ایکنا، در تشریح فعالیت‌های انجام شده در سال 1400، گفت: طی سال گذشته 24 هزار بسته مواد غذایی شامل برنج، روغن، ماکارونی، سویا، حبوبات، رب گوجه، قند و شکر بین نیازمندان توزیع شد.

وی توزیع 300 بسته مواد شوینده هر کدام به ارزش 300 هزار تومان، برآوردن 292 آرزوی کودک، ساخت و تعمیر هفت مسکن، توزیع 700 دست البسه، توزیع 450 بسته لوازم‌التحریر، 400 جفت کفش، تهیه شش دستگاه یخچال را بخش دیگری از فعالیت‌های یک ساله مؤسسه خیریه خورشید آل‌یاسین دورود برشمرد.

حجت‌الاسلام بوالحسنی اضافه کرد: این مؤسسه 9 مورد واسطه‌گری برای ازدواج جوانان داشته است و طی این مدت پنج دستگاه چرخ خیاطی را به بانوان سرپرست خانواده تحویل داده است کمااینکه 400 مورد وام قرض‌الحسنه و 273 مورد وام اشتغالزایی را پرداخت کرده است.

مدیر مؤسسه خیریه خورشید آل‌یاسین دورود برگزاری چهار اردوی زیارتی سیاحتی به مشهد، کربلا و جمکران، اهدای سه مورد جهیزیه برای زوجین نیازمند را از دیگر فعالیت‌های این مؤسسه خیریه ذکر کرد و ادامه داد: این مؤسسه همچنین هزینه 849 نسخه بیماران نیازمند را پرداخت کرده و 112 مورد نیز پرداخت رهن و اجاره منازل خانواده‌های نیازمند را برعهده گرفته است.

بوالحسنی کمک به ترک اعتیاد معتادان، معرفی 37 معتاد به کمپ ترک اعتیاد، توزیع 622 عدد کارت هدیه 50 تا یک میلیون تومانی، توزیع 250 عدد کارت خرید نان، طبخ و توزیع غذا را از دیگر فعالیت‌های این مؤسسه خیریه برشمرد و گفت: دو هزار و 700 خیر با مؤسسه خیریه خورشید آل‌یاسین دورود همکاری دارند و این مؤسسه خیریه 621 خانواده نیازمند را تحت پوشش دارد و به کودکان نیازمند و یتیم نیز که تحت پوشش این مؤسسه هستند ماهیانه 25 تا صد هزار تومان مستمری توسط حامیان آنها پرداخت می‎شود.

انتهای پیام
captcha