برگزاری محفل انس با قرآن همزمان با عید مبعث در ملایر
کد خبر: 4039143
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۲

برگزاری محفل انس با قرآن همزمان با عید مبعث در ملایر

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری محفل انس با قرآن همزمان با شب مبعث رسول مهربانی‌ها در این شهرستان خبر داد.

ایرج یارمحمدی کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایرایرج یارمحمدی، کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: همزمان با شب عید سعید مبعث محفل انس با قرآن با حضور اقشار مختلف مردم و تلاوت قاری ملایری میلاد احمدوند و سخنرانی حجت‌الاسلام مصباحی و مداحی رضا اسکندری در تکیه امام رضا(ع) ملایر برگزار می‌شود.

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر با اشاره به برگزاری طرح دوشنبه‌‌های قرآنی در این شهرستان، تصریح کرد: اجرای این طرح چند ماهی است که از سوی اداره تبلیغات اسلامی ملایر در سطح مساجد شهرستان ملایر رقم خورده است و تاکنون 28 محفل و کرسی تلاوت قرآن در قالب این طرح در نقاط مختلف شهری و روستایی شهرستان ملایر برگزار شده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه این طرح در ابتدا در شهر ملایر و در سطح مساجد شهری در شب‌های دوشنبه برگزار شد، درخواست و استقبال از این طرح در سطح بخش‌ها و دیگر شهرهای و روستاهای شهرستان نیز انجام شده و تاکنون در شش شهر و روستا شامل سامن، اسلام‌شهر آق گل حسین‌آباد ناظم، ازنا و بابلقانی و... برگزار شده است.

یارمحمدی یادآور شد: این برنامه قرآنی همچنان در حال برگزاری است و تا پایان سال نیز ادامه دارد. امیدواریم بتوانیم این برنامه و کرسی‌های تلاوت را در سال آینده نیز به‌صورت مستمر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه همزمان با اعیاد شعبانیه نیز برنامه‌های قرآنی و مذهبی و فرهنگی از سوی اداره تبلیغات اسلامی ملایر در سطح شهرستان ملایر پیش‌بینی و در دستور کار قرار دارد، گفت: برگزاری مسابقات مختلف، جشن‌های شعبانیه و... از جمله این برنامه‌هایی است که به‌زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام
captcha