جهاد در راه خدا مصداقی از خیرکثیر است
کد خبر: 4035799
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸

جهاد در راه خدا مصداقی از خیرکثیر است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه باید برای به دست آوردن دستاوردهای انقلاب اسلامی انگیزه الهی وجود داشته باشد، تصریح کرد: جهاد در راه خدا مصداقی از خیرکثیر است زیرا خداوند با دادن کوثر به پیامبر(ص) خیر کثیر را به او عطا کرد.

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در مراسم ولادت امام جواد(ع) که شامگاه ۲۲ بهمن‌ماه در مصلای امام جعفر صادق(ع) گنبدکاووس برگزار شد، گفت: جهاد و مبارزه با دشمن دین خداوند یک امتیاز و توفیق بزرگ است که نصیب کسی جز اولیای خاص خداوند نمی‌شود، در واقع اولیای خداوند کسانی هستند که ابتدا از مبارزه با نفس و جهاد اصغر عبور کرده‌اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه باید برای به‌ دست آوردن دستاوردهای انقلاب اسلامی انگیزه الهی وجود داشته باشد، تصریح کرد: اگر انگیزه و اراده در تمام مراحل زندگی همراه انسان باشد و از سختی‌ها عبور کرده و مصداق خیرکثیر خواهد شد زیرا خداوند با دادن کوثر به پیامبر(ص) خیر کثیر را به او عطا کرد.

گرزین به منویات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم بارها بیان کردند انقلاب ما مصداق بارز خیر کثیر بود و انقلابیون مبارز در این راه که برابر جبهه کفر مبارزه کردند مصداقی از مصادیق خیر کثیر هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که ابرقدرت‌های آن زمان، کشورهای دنیا را بین خود تقسیم کرده بودند و البته غرب تدبیری کرده بود که با حذف شوروی تنها ابرقدرت جهان باشد. در چنین شرایطی امام خمینی(ره) با دست خالی قیام کرد.

گرزین تصریح کرد: توطئه‌ها و فتنه‌های بسیاری از ابتدای انقلاب اسلامی علیه ملت ایران و جمهوری اسلامی به راه افتاده اما انقلاب اسلامی از حرکت نایستاده، رشد کرده و در حال پیشرفت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اينکه انقلاب ما حاصل خون شهدای است که از جهاد اصغر یعنی نفس خویش عبور کردند، افزود: عزت و عظمت انقلاب اسلامی بعد از عنایت خدا و اهل بیت(ع) و رهبری‌های امامین انقلاب، مدیون شهداست که نقش بی‌نظیری داشتند.

گرزین به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان یک سند کامل و جامع اشاره کرد و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب یک سند راهبردی است که پیش روی مردم و مسئولان قرار دارد و اگر بتوانیم مطالبات رهبر انقلاب اسلامی را که در این بیانیه آمده است به خوبی عمل کنیم، سبب ایجاد امید و نشاط اجتماعی در جامعه خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha