پیاده‌روی دانشگاهیان لرستان به مناسبت دهه فجر + عکس
کد خبر: 4034400
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵

پیاده‌روی دانشگاهیان لرستان به مناسبت دهه فجر + عکس

دانشگاهیان دانشگاه لرستان به‌مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی مسیر گلزار شهدای گمنام تا مسجد حضرت فاطمه ‌زهرا(س) این دانشگاه را پیاده‌روی کردند.

پیاده‌روی دانشگاهیان لرستان به مناسبت دهه فجر + عکسبه گزارش ایکنا از لرستان به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، دانشگاهیان دانشگاه لرستان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، مسیر گلزار شهدای گمنام دانشگاه لرستان تا مسجد حضرت فاطمه ‌زهرا(س) را با پای پیاده طی کرده و با سر دادن شعارهای انقلابی از جمله «مرگ بر آمریکا»، بار دیگر با آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، تجدید بیعت کردند.

این گردهمایی دانشگاهیان دانشگاه لرستان با حضور علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان و حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، اعضای هیئت رئیسه و جمعی از اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه لرستان در محل گلزار سه شهید گمنام دانشگاه لرستان برگزار شد و اعضای حاضر در این گردهمایی با قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهیدان سرافراز، ادای احترام کرده و یاد و خاطره شهیدان والامقام را گرامی داشتند.

سپس، حاضران در این مراسم معنوی، مسیر گلزار سه شهید گمنام دانشگاه لرستان تا مسجد حضرت فاطمه‌زهرا(س) را با پای پیاده طی کرده و نماز جماعت ظهر و عصر را به امامت حجت‌الاسلام حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان اقامه کردند.

حجت‌الاسلام حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان در سخنانی در مسجد حضرت فاطمه‌زهرا(س)، ضمن گرامیداشت دهه فجر در معرفی برخی ویژگی‌های شخصیتی حضرت امام خمینی(ره)، گفت: حضرت امام خمینی(ره) به‌رغم اینکه دارای یک شخصیت والای الهی، معنوی و مردمی بودند اما وقتی در منصب رهبری نظام، همواره خودشان را خادم و خدمتگزار مردم می‌دانستند.

وی افزود: مسیر انقلاب اسلامی ایران یک مسیر همیشه در حال پویایی است که براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، باید طی شود تا ایران اسلامی به جایگاه تمدن‌سازی نوین اسلامی برسد.

انتهای پیام
captcha