اعلام فراخوان نمایش خیابانی امر به معروف و نهی از منکر در اردبیل
کد خبر: 4032059
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴

اعلام فراخوان نمایش خیابانی امر به معروف و نهی از منکر در اردبیل

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، از انتشار فراخوان اجرای نمایش‌های خیابانی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در این استان خبر داد.

اعلام فراخوان نمایش خیابانی امر به معروف و نهی از منکر در اردبیلعبدالله بحرالعلومی، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: به منظور گسترش فرهنگ امر به معرف و نهی از منکر، بهره‌گیری از زبان و ظرفیت‌های نمایش برای تبیین این فریضه مقدس به عنوان یک تکلیف شرعی عمومی برای حفظ احکام اسلام و سلامت جامعه از طرح‌های نمایشی هنرمندان و گروه‌های نمایشی زمینه برای اجرای عمومی فراهم می‌شود.

وی افزود: بر این اساس از هنرمندان و علاقه‌مندان به اجرای نمایش‌های خیابانی دعوت می‌شود تا طرح‌های پیشنهادی خود را با موضوع امر به معروف و نهی از منکر تا ۱۰ بهمن‌ماه جاری، به واحد هنرهای نمایشی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ارسال و ارائه کنند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر در گستره زندگی اجتماعی، پیشگیری از آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی، سلامت محیط زندگی، تقویت سرمایه‌های اجتماعی، تقویت روحیه نقد و نقدپذیری در جامعه و تقویت فرهنگ عمومی از جمله محورهای مورد نظر است.

بحرالعلومی، با اشاره به اجرای این برنامه با مشارکت ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل، موسسه هنرهای نمایشی و موسسه فرهنگی هنری تصویر هنر آرتا، خاطرنشان کرد: تعداد ۲ طرح نمایش خیابانی از بین آثار متقاضی انتخاب خواهد شد و با حمایت مالی بر اساس برنامه ارائه شده، به اجرا درخواهد آمد.

انتهای پیام
captcha