برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن در البرز
کد خبر: 4024523
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵

برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن در البرز

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز از برگزاری سلسله کرسی‌های تلاوت قرآن در مناطق شهری و روستایی این استان خبر داد.

 کرسی‌های تلاوت قرآن

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با بیان اینکه طرح دوشنبه‌های قرآنی در مساجد شهرستان‌های البرز در حال انجام است، اظهار کرد: کرسی‌های تلاوت قرآن با عنوان دوشنبه‌های قرآنی در این مساجد شکل گرفته و با حضور قاریان برتر شهرستانی، استانی و حضور اساتید و روحانیون برگزار می‌شود.

وی افزود: در ابتدا قرار بود این طرح در مساجد شهرستان کرج برگزار شود اما با توجه به استقبال خوب مردم از این برنامه و به خاطر درخواست مردم در سایر مناطق شهرستان‌ها، در حال حاضر در مناطق شهری و روستاهای البرز نیز این کرسی‌های تلاوت در حال برگزاری است.

ملازاده، با بیان اینکه این طرح در روزهای دوشنبه و بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود، گفت: با اجرای این طرح در هر هفته معمولاً دو یا سه کرسی تلاوت قرآن در سطح شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز تصريح کرد: در این برنامه علاوه بر تلاوت قرآن تفسیر و پیام‌های قرآنی نیز برای حاضران تبیین می‌شود و در کنار این محفل نورانی مسابقه ویژه نوجوانان و کودکان و مسابقه فرهنگی با عنوان مسابقه پیامکی ویژه شرکت‌کنندگان داریم که با استقبال خوبی مواجه شده است.

انتهای پیام
captcha