برگزاری سلسله کرسی‌های تلاوت قرآن در مناطق شهری و روستایی ملایر
کد خبر: 4023806
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵

برگزاری سلسله کرسی‌های تلاوت قرآن در مناطق شهری و روستایی ملایر

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری سلسله کرسی‌های تلاوت قرآن در مناطق شهری و روستایی این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام روح‌الله نجفی مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر حجت‌الاسلام روح‌الله نجفی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با  بیان اینکه طرح دوشنبه‌های قرآنی در مساجد شهرستان ملایر در حال انجام است، اظهار کرد: کرسی‌های تلاوت قرآن با عنوان دوشنبه‌های قرآنی در ملایر شکل گرفته که در مساجد با حضور قاریان برتر شهرستانی، استانی و حضور اساتید و روحانیون برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در راستای اجرای این طرح تاکنون 13 کرسی تلاوت قرآن در شهرستان ملایر انجام شده است، افزود: در ابتدا قرار بود این طرح در مساجد شهر ملایر برگزار شود اما با توجه به استقبال خوب مردم از این برنامه و به خاطر درخواست مردم در سایر مناطق شهرستان، در حال حاضر در مناطق شهری و روستاهای ملایر نیز در حال برگزاری است.

نجفی با بیان اینکه این طرح در سطح شهر ملایر در روزهای دوشنبه و بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود، گفت: در روستاها و شهرهای شهرستان نیز این کرسی‌های تلاوت در روزهای شنبه و یا پنج‌شنبه‌ها برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح در هر هفته معمولاً دو یا سه کرسی تلاوت قرآن در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر تصريح کرد: در این برنامه علاوه بر تلاوت قرآن تفسیر و پیام‌های قرآنی نیز برای حاضران تبیین می‌شود و در کنار این محفل نورانی مسابقه ویژه نوجوانان و کودکان و مسابقه فرهنگی با عنوان مسابقه پیامکی ویژه شرکت‌کنندگان داریم که با استقبال خوبی مواجه شده است.

انتهای پیام
captcha