ادامه ضبط تلاوت از قاریان ممتاز استان‌ها به میزبانی ایلام
کد خبر: 4023568
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹

ادامه ضبط تلاوت از قاریان ممتاز استان‌ها به میزبانی ایلام

تولید تلاوت‎‌های تصویری از قاریان ممتاز ایلامی، در ادامه برنامه ضبط تلاوت از قاریان ممتاز استان‎ها، با همکاری صدا و سیمای استان ایلام و شورای عالی قرآن انجام شد.

به گزارش ایکنا، پخش تلاوت قاریان ممتاز بومی از شبکه‌های استانی، همواره از سوی جامعه قاریان و عموم مردم قرآن دوست استان‌ها مورد درخواست بوده است. بر همین اساس در هفته‌های گذشته، پس از برنامه‌ریزی‌های انجام شده در تعامل با صداوسیمای استان‌ها و هماهنگی و کارورزی‌هایی که با مشارکت قاریان صورت گرفته است، مقدمات ضبط به همت شورای عالی قرآن فراهم شده است.
 
محمدتقی میرزاجانی، معاون اجرایی شورای عالی قرآن با اشاره به ادامه ضبط تلاوت از قاریان ممتاز استان‌ها به میزبانی ایلام گفت: در ادامه برنامه ضبط تلاوت از قاریان ممتاز استان‌ها، با همکاری صدا و سیمای استان ایلام و شورای عالی قرآن، تولید تلاوت‎‌های تصویری از قاریان ممتاز ایلامی، ۴ دی‌ماه انجام شد.
 
میرزاجانی افزود: در روز‌های گذشته آموزش و کارورزی قطعاتی که بنا بود توسط قاریان در استودیو تلاوت شود به صورت مجازی در دستور کار حوزه تولید شورای عالی قرآن قرار گرفت و آمادگی لازم در قراء جهت اجرای موفق ایجاد شد.
 
وی از همکاری مدیرکل مرکز ایلام، معاون سیما، مدیر تولید، تهیه‌کننده برنامه و کارشناس ضبط، همچنین تلاش‌های همکاران حوزه نظارت و تولید شورای عالی قرآن قدردانی کرد و گفت: تلاوت‌هایی که ضبط شده، پس از طی مراحل تدوین و نظارت، ان‌شاءالله به زودی در اوقات اذان‌گاهی شبکه استانی ایلام پخش خواهد شد.
 
معاون اجرایی شورای عالی قرآن اظهار امیدواری کرد که با همت صدا و سیمای مرکز استان‌ها و با همراهی جامعه قرآنی، فرآیند تولید تلاوت از قاریان بومی در سایر استان‌ها هم به زودی عملیاتی شود.
انتهای پیام
captcha