انتخابات اتحادیه مدغم قرآنی قم شهریورماه برگزار می‌شود
کد خبر: 3989342
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۹

انتخابات اتحادیه مدغم قرآنی قم شهریورماه برگزار می‌شود

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی مردمی قرآن و عترت قم بیان کرد: انتخابات «اتحادیه مدغم قرآنی» این استان، 24 شهریورماه با حضور بیش از 120 نفر از مدیران فعال مؤسسات قرآنی برگزار می‌شود.

انتخابات اتحادیه مدغم قرآنی قم شهریورماه برگزار می‌شودزهراسادات عامری، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت قم در گفت‌وگو با ایکنا بیان کرد: دومین مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان قم با حضور بیش از 120 نفر از مدیران فعال مؤسسات قرآن، 24 شهریورماه، ساعت 17 در جوار حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از 18 مردادماه، دعوتنامه جهت شرکت در این مجمع عمومی به کلیه مؤسسات قرآنی ارسال می‌شود، افزود: در این دعوتنامه مطرح شده است که مدیران مؤسسات قرآنی که قصد کاندیدا شدن به‌عنوان اعضای هیئت مدیره و بازرس اتحادیه را در این مجمع عمومی دارند، می‌توانند تا 25 مردادماه رزومه فعالیت‌های خود را در پیام‌رسان ایتا به شماره 09354441633 ارسال کنند.

عامری خواستار شد: تمام مدیران مؤسسات قرآنی استان در این مجمع شرکت کنند و با انتخاب نمایندگان درست و اصلح گام پیشرفت بیشتر جامعه قرآنی و فعالیت‌های قرآنی در سطح استان باشند.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت قم بیان کرد: روند برپایی این مجمع بر اساس شیوه‌نامه مصوب تشکیل مجمع از طرف اتحادیه کشوری، انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha