رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری انتخابات
کد خبر: 3976267
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶

رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری انتخابات

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه سعی ما بر این است که به دلیل ویروس کرونا با تجمعات حداقلی، مشارکت حداکثری را در روز ۲۸ خرداد رقم بزنیم، گفت: تمام پروتکل‌های بهداشتی با نظارت کارشناسان بهداشت پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، جلیل حسنی، فرماندار لارستان امروز، 18 خردادماه در همایش هیئت‌های نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان جنوب استان فارس که در محل سالن اداره تبلیغات اسلامی لارستان برگزار شد، گفت: هیئت نظارت شهرستان در تمامی عرصه‌ها به خصوص در انتخابات همیشه با حفظ و گسترش نقش نظارتی خویش، یار و یاور عوامل اجرایی در انتخابات شهرستان بوده است و این تعامل و همدلی باعث شده است که در منطقه لارستان همیشه انتخاباتی سالم، قانونی و پرشور رقم خورد.

وی افزود: همیشه تمرکز ما و هیئت نظارت بر این بود که قبل از اینکه بخواهد تخلفی ایجاد شود و خدایی نکرده به انتخابات آسیبی برسد، پیشگیری کرده‌ایم و راهکارهای مناسب ارائه شده است، البته نباید از این بگذاریم که فرهنگ بالای مردم و قانونمند بودن آنها نیز در سلامت انتخابات تاثیر بسزایی دارد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان لارستان با بیان اینکه هماهنگی، همدلی و انسجام بین عوامل اجرایی و نظارتی و بازرسی می‌تواند سلامت کامل انتخابات را به همراه داشته باشد، گفت: برای انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ تمامی فرایندهای مهم آن از چند ماه قبل آغاز شده و تمامی موارد و دستورالعمل‌های ستاد انتخابات کشور اعمال و تمامی زیرساخت‌ها و بسترهای لازم برای یک انتخاباتی باشکوه و پرشور آماده است.

حسنی با تأکید بر اینکه سعی ما بر این است که به دلیل ویروس کرونا با تجمعات حداقلی، مشارکت حداکثری را در روز ۲۸ خرداد رقم بزنیم، اظهار کرد: مردم هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشند؛ چرا که همه پروتکل‌های بهداشتی با نظارت کارشناسان بهداشت پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است.

 معاون استاندار فارس نظم و انضباط و روان‌سازی در روز انتخابات را مهم دانست و گفت: ما به نظارت در همه امور اجرایی به خصوص در حوزه انتخابات که موضوعی ملی است، اعتقاد داریم و در این راستا همه نوع همکاری و تعامل را همچون گذشته اعمال خواهیم کرد؛ چرا که نظارت‌ها تعیین‌کننده، تأثیرگذار و موثر در سلامت و قانونی بودن انتخابات خواهد بود.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه مشارکت و حمایت مردم به عنوان قدرت نرم مؤلفه‌ای اساسی در اقتدار ملی است و برای ما اولویت اساسی است، گفت: در کنار همه شاخصه‌های نظامی  و اقتصادی، حضور مردم و ایجاد اعتماد بین مردم و حاکمیت و نهایتاً حمایت آنان از نظام، از جایگاه و اهمیت بالایی برخوردار است که تجسم عینی آن در انتخابات تبلور پیدا می‌کند.

 حسنی یادآور شد: به یاری خدا از تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل ها و به خصوص افراد توانمند استفاده و بسترها و زیرساخت‌های لازم برای انتخابات فراهم می کنیم و در همین راستا برنامه ها را به پیش می بریم.

فرماندار ویژه لارستان با برشمردن بایدها و نبایدهای انتخابات اظهار کرد: سعی می‌کنیم وقفه‌ای در روند برگزاری انتخابات ایجاد نشود و حق تبلیغ له یا علیه کاندیدی را نخواهیم داشت.

رئیس شورای تأمین شهرستان لارستان در پایان تصریح کرد: امیدواریم در کنار همه عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی و قضایی و همه و همه از آرمان‌های امام و انقلاب دفاع کنیم و مردم نیز با حضور در پای صندوق‌های اخذ، نقش خویش را در سرنوشت جامعه ایفا کنند.

انتهای پیام
captcha